پخت کباب مرغ کنجدی با استفاده کردن از سرکه سفید در آن

پخت کباب مرغ کنجدی با استفاده کردن از سرکه سفید در آن

پخت کباب مرغ کنجدی

مطلب زیر به پخت کباب مرغ کنجدی اختصاص دارد شما میتوانید بعد از آماده کردن کباب مرغتان با استفاده کردن از کنجد بر روی کبابتان طعم آنرا کاملا عوض کنید و یک جوجه کباب فوق العاده تهیه کنید و از طعم کاملا خاص این کباب مرغ لذت ببرید.

مواد لازم

سینه مرغ ۲ عدد
کره بادام زمینی ۳ قاشق غذاخوری
کنجد ۱ قاشق چایخوری
سرکه سفید ۱/۴ لیوان
زعفران دم کرده ۲ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل به مقدار لازم

 

پخت کباب مرغ کنجدی با استفاده کردن از سرکه سفید در آن

سینه های مرغ را به تکه هایی یک اندازه برش بزنید. سیخ های کباب را داخل آب سرد قرار دهید تا آماده باشند.برای تهیه سس کباب داخل قابلمه ای نصف لیوان آب ، سرکه ، زعفران دم کرده ، کره بادام زمینی ، کنجد ، نمک و فلفل بریزید و مخلوط کنید. قابلمه را روی حرارت ملایم قرار دهید و مخلوط کنید

تا زمانی که کره بادام زمینی آب شود. سپس از روی حرارت بردارید و کناری قرار دهید تا سس کاملا خنک شود.تکه های مرغ را داخل سس قرار دهید و روی ظرف را بپوشانید و به مدت ۱ ساعت داخل یخچال قرار دهید. پس از این مدت زمان مرغ ها را به سیخ بکشید و روی حرارت قرار دهید.

در مدت زمان کباب شدن مرغ ها از سسی که تکه های مرغ را در آن قرار داده بودید با برس روی مرغ ها بکشید تا ترد و طلایی شوند. سپس کباب مرغ را با کنجد تزیین و سرو کنید.نکته ها : در صورت تمایل میتوانید از کره معمولی استفاده کنید و به جای سرکه سفید از آبلیمو استفاده نمایید.

برای: ۲ نفر
حاضر است در : ۹۰ دقیقه
وعده: میان وعده, نهار
دسته بندی دستور آشپزی : انواع کباب و کوفته
مواد لازم : زعفران, سرکه, کره بادام زمینی, کنجد, مرغ


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *