چگونه بیسکویت با روغن زیتون درست کنیم؟

چگونه بیسکویت با روغن زیتون درست کنیم؟

آموزش درست کردن بیسکویت با روغن زیتون

در مطلب زیر طرز تهیه بیسکویت با روغن زیتون را برای شما عزیزان قرار داده ایم. مطلب زیر شامل سالم ترین غذاها را برایتان قرار داده ایم.

معمولا بیشتر بیسکویت‌ها با کره تهیه می‌شوند و به‌همین دلیل هم دارای کلسترول و اسیدهای چرب اشباع فراوانی هستند اما این نوع خاص از بیسکویت که در ادامه طرز تهیه آن را آموزش می‌دهیم،‌ با روغن زیتون درست می‌شود و جزو سالم‌ترین انواع بیسکویت به حساب می‌آید.

مواد لازم برای حدود ۵۰ تا ۶۰ عدد از این بیسکویت‌ها شامل ۲۳۰ میلی‌لیتر روغن زیتون فرابکر، ۳۰۰ گرم شکر، ۱ قاشق مرباخوری پودر وانیل، ۲ عدد تخم‌مرغ، ۱ قاشق غذاخوری شیر،۳۳۰ گرم آرد الک‌شده، یک‌پنجم قاشق مرباخوری نمک و ۱ قاشق چای‌خوری جوش شیرین می‌شود.

طرز تهیه آن هم به این صورت است که ابتدا باید روغن زیتون، شکر و وانیل را مخلوط کنید. سپس تخم‌مرغ‌ها و شیر را بیفزایید و مخلوط را خیلی خوب هم بزنید تا مایه یکنواختی درست شود. حالا نمک، جوش شیرین و آرد را اضافه کنید و مایه بیسکویت را به مدت ۵ دقیقه هم بزنید. اجازه بدهید تا مایه بیسکویت حدود ۲۴ ساعت داخل یخچال استراحت کند.

بعد از این مدت، فر را با دمای ۳۴۰ درجه سانتی‌گراد روشن کنید و اجازه دهید تا فضای داخل آن حدود ۱۵ دقیقه گرم شود. سپس روی سینی فر، یک کاغذ روغنی بزرگ بیندازید و مایه بیسکویت‌ها را نازک و با فاصله روی کاغذ بریزید. پس از قرار دادن سینی در فر، حدود ۸ تا ۱۰ دقیقه اجازه دهید تا بیسکویت‌ها برشته و روی آنها طلایی شود. شما می‌توانید برای زیباتر شدن بیسکویت‌ها قبل از قرار دادنشان داخل فر، روی‌ آنها مقداری کنجد خام بپاشید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.