کامل ترین اطلاعات در مورد اسپرم (2)

کامل ترین اطلاعات در مورد اسپرم (2)

همه چیز در مورد اسپرم

به طور حدودی می توان گفت اسپرم طی ۲۴ ساعت فقط زنده می باشد ولی اگر می خواهید در این باره دقیق تر بدانید به مطلب زیر مراجعه کنید و آن را کامل مطالعه نمایید.

این احتمال وجود دارد که موقع تجربه اوج لذت جنسی، مایع منی از بدن خارج نشود، اما شاید بپرسید پس کجا می‌رود؟! هرچند شاید عجیب به نظر برسد، اما منی در این حالت وارد مثانه می‌شود. این اتفاق خطرناک نیست، اما ممکن است لازم باشد به اورولوژیست مراجعه کنید، به‌خصوص اگر می‌خواهید در آینده پدر شوید.

بدن اکثر مردان در هر بار انزال، سه‌چهارم قاشق چای‌خوری منی تولید می‌کند که کمتر از یک دوز از شربت سرفه است. این یعنی اگر مردی ۷۰ بار انزال را تجربه کند، تازه حجم مایع منی‌ای که از بدنش خارج شده است به یک فنجان می‌رسد. البته میزان منی در میان مردانی که همیشه آب بدن‌شان را تامین می‌کنند

یا کسانی که برای مدتی طولانی ارگاسم نشده‌اند، می‌تواند بیشتر باشد. مایع منی به‌خودی‌خود در تاریکی درخششی ندارد، اما مثل سایر مایعات بدن که پروتئین دارند (خون، عرق، بزاق و ادرار) مایع منی هم نور ماوراء بنفش را منعکس خواهد کرد.

به همین دلیل بود که جاسوسان انگلیسی در جریان جنگ جهانی اول از مایع منی به‌عنوان نوعی جوهر نامرئی استفاده می‌کردند! البته امروزه فنون تشخیص جرائم به جایی رسیده است که با استفاده از نورهای جدیدی می‌توانند شواهد بیولوژیک را در نقاط مختلف پیدا کنند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.