کاهش وزن با مواد غذایی بسیار آسان + دستور پخت

کاهش وزن با مواد غذایی بسیار آسان + دستور پخت

چگونه کاهش وزن با مواد غذایی داشته باشیم؟

مطلب زیر اختصاص دارد به کاهش وزن آنهم کاهش وزن با مواد غذایی که در مطلب زیر چندین دستور پخت از غذاهایی که کالری فوق العاده پایینی دارند و در عین حال چربی سوز هستند را برایتان قرار داده ایم. دستور پخت این غذاها بسیار آسان و راحت میباشد و بسیار سریع آماده میگردند.

این مواد غذایی به خاطر داشتن پروتئین، چربی مفید و کالری اندک برای کاهش وزن بسیار مفید و موثر هستند.
دستور پخت‌های آسان و سالم برای تناسب اندام:

شما می‌توانید از دستور پخت‌های زیر استفاده کنید و از ترفندهایی که در هرکدام بیان می‌شود نهایت استفاده را ببرید. این مواد همانطور که در ابتدا نیز ذکر شد دارای پروتئین، چربی مفید و مواد سالم ومغذی هستند که برای کاهش وزن بسیار مفید می‌باشند. آماده سازی و پخت هر کدام از آن‌ها نیز زمان زیادی نیاز ندارد.

سویای آماده شده با نمک به همراه میسو:

سویای آماده شده با نمک به همراه میسو

این غذای گیاهی دارای کربوهیدرات‌های گیاهی است که برای نگه داشتن طولانی مدت انرژی بدن بسیار مفیدند. به خاطر وجود سویای آماده شده با نمک، این غذا سرشار از پروتئین است.
مشاهده دستور پخت این غذا

مرغ طعم دار به همراه قارچ:

طرز تهیه مرغ طعم دار به همراه قارچ

پروتئین موجود در این غذا به شما کمک می‌کند ماهیچه های بهتری بسازید و متابولیسم خود را نیز افزایش دهید . سس خامه‌ای قارچ نیز می‌تواند بدون اضافه کردن کالری اضافی طعم بهتری به مرغ بدهد.
مشاهده دستور پخت این غذا

فارو با گردو، چغندر و پنیر فتا:

طرز تهیه فارو با گردو، چغندر و پنیر فتا

این غذای گیاهی می‌تواند ۱۱ گرم فیبر برای شما تامین نماید. بر خلاف بیشتر غلات، فارو پروتئین بالایی دارد و هضم آن برای بدن بسیار آسان است . بنابراین جذب مواد مغذی در آن به آسانی صورت می‌گیرد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.