کباب مرغ سوخاری و معطر کردن آن با پودر آویشن

کباب مرغ سوخاری و معطر کردن آن با پودر آویشن

طرز تهیه کباب مرغ سوخاری

مطلب زیر طرز تهیه کباب مرغ سوخاری را برای شما قرار داده است در این کباب از پودر آویشن و پودر سوخاری استفاده شده است تا کاملا این مرغ سوخاری شود و طعم فوق العاده به این کباب بدهد. امیدوارم که طعم فوق العاده این کباب را دوست داشته باشید و از آن لذت ببرید

مواد لازم

سینه مرغ ۲ عدد
سس مایونز یا ماست چکیده ۱/۲ لیوان
پودر سوخاری ۱/۲ لیوان
پودر آویشن ۱ قاشق چایخوری
روغن مایع برای سرخ کردن
نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم

 

کباب مرغ سوخاری و معطر کردن آن با پودر آویشن

سینه های مرغ را یک اندازه خرد کنید و داخل کاسه ای بریزید. سپس سس مایونز یا ماست چکیده ، پودر اویشن ، نمک و فلفل را اضافه کنید و خوب مخلوط نمایید تا مواد باهم ترکیب شوند ؛ پس از اینکه مواد خوب مخلوط شدند روی کاسه را بپوشانید و به مدت ۱ ساعت داخل یخچال قرار دهید.

پس از ۱ ساعت کاسه را از یخچال خارج کنید و مرغ ها را به سیخ بکشید ( تعداد تکه هایی که در سیخ میکشید یک اندازه باشد ). سیخ های کباب را پس از آماده شدن داخل آرد سوخاری بزنید تا تمام سطح مرغ ها به آرد سوخاری آغشته شود.

داخل ماهیتابه مقداری روغن بریزید و روی حرارت زیاد قرار دهید تا داغ شود. سپس سیخ های مرغ را داخل روغن قرار دهید و اجازه دهید مرغ ها سرخ و طلایی شوند سپس برگردانید تا طرف دیگر هم سرخ و طلایی شود. پس از سرخ شدن کباب ها را روی دستمال کاغذی قرار دهید تا روغن اضافی کباب ها گرفته شود. سپس بهمراه سس و سالاد دلخواه سرو کنید.

برای: ۴ نفر
حاضر است در : ۹۰ دقیقه
وعده: شام, نهار
دسته بندی دستور آشپزی : انواع کباب و کوفته
مواد لازم : آرد سوخاری, آویشن, روغن, مرغ


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.