مواردی درباره اینلاین اسکیت

 

مواردی درباره  اینلاین اسکیت
مواردی درباره اینلاین اسکیت:
اسکیت های درون خطی نوعی اسکیت غلتکی است که برای اسکیت سواری است بر خلاف اسکیت های چهارگانه که دارای دو جلو و دو چرخ عقب هستند، اسکیت های درون خط معمولا دارای دو تا پنج چرخ در یک خط واحد می باشند. 

در سال ۱۹۸۰ شرکت رولربلید نوع جدیدی از کفش های اسکیت را معرفی و به بازار عرضه کرد که به جای دشاتن دو چرخ در زیر پنجه و دو چرخ در زیر پاشنه هر چهار چرخ روی خطی صاف و پشت سر هم قرار گرفته بود. این بزرگ ترین نوآوری پس از زرح های اولیه  کفش های اسکیت روی یخ هلندی در قرن شانزدهم میلادی بود. رشته  اینلاین اسکیت اگر چه از محبوبیت اولیه ی سال های دهه ی ۱۹۹۰ برخوردار نیست اما هنوز هم بیش از ۱۷ میلیون طرفدار دارد.

ورزش اسکیت

اسکیت ورزشی تفریحی است. زیرا مثل دویدن، پیاده روی یا دوچرخه سواری، مجبور به رفتن در مسیری مستقیم و یکنواخت نیستید. می توانید مارپیچ بروید، با سرعت بدوید، بچرخید یا آرام سُر بخورید. ضمنا اسکیت ورزشی است که در شکل گیری عضلات سرینی فوق العاده موثر است زیار به سبب وارد آمدن فشار به عضلات داخل ران برای باز شدن پاها به طرفین عضلات سرینی و باسن که کمتر مورد استفاده قرار می گیرند کاملا درگیر می شوند. رشته  اسکیت برای کالری سوزی بسیار موثر است.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *