آشنایی با ابزارهای ضروری برای کاشت مژه

آموزش کاشت مژه

اکستنشن مژه که اصطلاحا به آن کاشت مژه هم می گویند یکی از رشته های محبوب آموزش آرایشگری است که در بسیاری از آموزشگاه ها تدریس می شود. این روش زیبایی به کمک افرادی آمده که از حالت مژه های خود ناراضی هستند. کسانی که مژه های کوتاه، کم پشت، بی حالت، یا کمرنگ دارند می توانند از این روش استفاده کنند و به مژه های دلخواه خود، هرچند به صورت موقت، دست پیدا کنند.

این روش امروزه تکنیک ها و مدل های متفاوتی دارد که باعث شده طرفدارهای آن بسیار بیشتر از گذشته باشند. امروزه خانم های بسیاری حاضرند مبلغ زیادی را هزینه کنند تا مژه های زیباتری داشته باشند. همین امر می تواند درآمد بالایی را برای متخصصان این رشته به همراه داشته باشد و آن را به یک لاین آموزشی شلوغ و پرطرفدار تبدیل کند. این رشته نیز مانند تمام رشته های آرایشگری به یکسری ابزار و تجهیزات خاص نیاز دارد. در ادامه این مطلب شما را با ابزارهای ضروری برای کاشت مژه آشنا می کنیم.

از دوره آموزش اکستنشن مژه چه می دانید؟

در دوره آموزش کاشت مژه، شما با ساختمان مو، انواع مژه،‌ و انواع روش ها و مدل های اکستنشن مژه آشنا می شوید. در پایان این دوره شما می توانید مناسب ترین نوع و روش کاشت مژه را با توجه به ویژگی های فردی مشتری خود تشخیص داده و آن را به بهترین شکل روی مژه های او پیاده کنید. یکی از مواردی که می تواند در ایجاد یک نتیجه عالی و بی نقص نقش داشته باشد، استفاده از مواد و ابزار با کیفیت و مناسب است. در ادامه درباره این موضوع بیشتر صحبت می کنیم. با ما همراه باشید.

ابزارهای ضروری کاشت مژه

۱. پنس سرصاف و سرکج

پنس ها کاربردهای زیادی دارند. به طور کلی دو نوع پنس سر صاف و سر کج وجود دارد که در سایزهای مختلف تولید می شوند. از این ابزار می توانید برای برداشتن اکستنشن مژه، کنار زدن مژه ها برای کاشت اکستنشن (ایزوله کردن مژه ها)، و همچنین برای ریموو اکستنشن مژه استفاده کنید.

۲. اکستنشن های مژه

اکستنشن مژه از جنس های مختلف پلاستیکی، موی طبیعی، و ابریشمی ساخته می شوند که هرکدام ویژگی خاص خود را دارند. علاوه بر این، سایز اکستنشن ها نیز متفاوت هستند که برای قسمت های مختلف چشم و ایجاد مدل های متنوع اکشتنشن مژه استفاده می شوند. شما می توانید با توجه به مدل مورد نظر مشتری، سایز و جنس مناسب را انتخاب کرده و آن را روی چشم مشتری کار کنید.

آموزش اکستنشن مژه

۳. پد زیر چشم

پد زیرچشم برای جلوگیری از آسیب به پوست زیر چشم ناشی از چسب مژه استفاده می شود. زیرا این چسب برای پوست، به ویژه پوست حساس و نازک زیر چشم مناسب نیست و باعث آسیب به آن و ایجاد حساسیت می شود.

۴. چسب

چسب اکستنشن مژه برای چسباندن اکستنشن ها به مژه ها استفاده می شوند. این چسب ها در برابر آب، اشک، و عرق مقاوم هستند. اما باید توجه داشته باشید که استفاده از آن را با دقت بسیار زیاد انجام دهید. زیرا چسب به هیچ عنوان نباید داخل چشم برود.

۵. جاچسبی

جاچسبی برای قرار دادن چسب و استفاده از آن در طول مراحل کاشت کاربرد دارد. مژه کاران می توانند از دو مدل جاچسبی انگشتی یا پالتی استفاده کنند. به این صورت که تار مژه های مصنوعی را با پنس برداشته، انتهای آن را در چسب فرو می کنند و بعد به مژه های طبیعی می چسبانند.

۶. پرایمر

از پرایمر جهت پاک کردن چربی های اضافی روی مژه ها و بهبود عملکرد چسب استفاده می شود. از این محصول قبل از شروع کاشت استفاده می شود و می تواند ماندگاری چسب روی مژه را افزایش دهد.

۷. فوم تمیز کننده

استفاده از فوم پاک کننده یا تمیز کننده اولین مرحله کاشت مژه است. به این صورت که قبل از هر کاری مژه ها را به صورت عمیق و کامل تمیز می کنند تا از هر گونه چربی، آلودگی، یا مواد آرایشی کاملا پاک شوند.

۸. فن خشک کن

یکی از مضرات چسب مژه ایجاد گازهایی است که برای چشم مضر است و باعث سوزش و اشک چشم می شود. برای اینکه از این اتفاق در طول کاشت مژه جلوگیری شود، با استفاده از فن خشک کن این گازها را از چشم دور می کنند. بعلاوه، این دستگاه برای خشک کردن چسب مژه هم کاربرد دارد.

۹. نبولایزر

نبولایزر نیز کاری مانند فن خشک کن انجام می دهد. این دستگاه باد سردی تولید می کند که بخارهای حاصل از چسب را از چشم مشتری دور می کند و از سوزش و قرمز شدن چشم جلوگیری می کند.

دوره اکستنشن مژه

رز سرخ، انتخابی ایده آل برای آموزش کاشت مژه

برای اینکه بتوانید بهترین مارک و جنس ابزار مورد نیاز برای کاشت مژه را شناسید و نحوه استفاده از آن ها را به خوبی یاد بگیرید، لازم است که در یک دوره آموزشی در یک آموزشگاه آرایشگری معتبر شرکت کنید. زیرا یک آموزشگاه حرفه ای از بهترین ابزار و مترهای آموزشی برای آموزش هنرجویان خود استفاده می کند و آن ها را به بهترین شکل برای ورود به بازار کار آماده می کند.

یکی از این آموزشگاه ها که می تواند با بهترین مربیان، ابزار، و متدهای آموزشی شما را برای شروع کار حرفه ای آماده کند، رز سرخ است. آموزشگاه رز سرخ در سال های فعالیت خود توانسته است هنرجویان بسیاری را آموزش داده و آن ها را به دنیای واقعی کار معرفی کند.

این آموزشگاه حرفه ای تمام رشته های آموزشی مهم و پرطرفدار مانند آموزش کراتینه مو، آموزش تاتو بدن، لیزر موهای زائد، پاکسازی پوست و … را با بهترین کیفیت برگزار می کند.

از جمله ویژگی های خاص و منحصر به فرد رز سرخ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آموزش مباحث بر اساس سرفصل های استاندارد
  • ارائه مدارک معتبر فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس های آموزشی به صورت گروهی، نیمه خصوصی و خصوص
  • استفاده از ابزار و تجهیزات آرایشی باکیفیت و جدید
  • در  این آموزشگاه آرایشگری شما می توانید از دانش اساتیدی بهره ببرید که سابقه سالها فعالیت در حوزه آرایشگری را دارند و می توانند شما را با تمام فنون و ریزه کاری های کار آشنا کنند.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com   اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.  

 


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.