آموزش مرحله به مرحله ژله به شکل انار ویژه شب یلدا

آموزش مرحله به مرحله ژله به شکل انار ویژه شب یلدا

ژله به شکل انار ویژه شب یلدا

در مطلب زیر آموزش مرحله به مرحله ژله به شکل انار را برایتان قرار داده ایم این ژله بسیار عالی می باشد و ویژه جشن شب های یلداست امیدوارم که از تهیه این ژله بسیار خوشمزه و زیبا لذت ببرید مطمئنا با درست کردن این ژله اشتهایتان برای خوردن آن تحریک می شود.

مرحله اول درست کردن ژله به شکل انار برای شب یلدا

از مواد ژله هندونه مقداری موند، زد به سرم با اونهم یه ژله به شکل انار درست کنم. کف کاسه بزرگ و کمی ژله قرمز ریختم، گذاشتم یخچال ببنده. آوردم بیرون یه کاسه پر از یخ گذاشتم وسطش و ژله قرمزوریختم وسط دو تا کاسه و گذاشتم تو یخچال خودش رو که بست یخ کاسه وسطی روخالی کردم. جاش آب گرم ریختم و کاسه رو  کشیدم بیرون دوباره کمی ژله سفیدریختم (نیم سانت) بسته که شد، یه کاسه کوچیکتر رو پر یخ کردم گذاشتم وسطش وژله سفید رو ریختم بعد از بسته شدن زله سفید و بیرون آوردن کاسه کوچیک، انار دون شده رو ریختم وسطش و کم کم از ژله سفید میدادم روش و گذاشتم یخچال. مرحله آخر هم گذاشتم توی آبگرم و بر گردوندم و تاج انار رو که دونکرده بودم از وسط برش طولی دادم و با خلال دندون وصلش کردم به ژله. مزه اش عالی بود.

ژله به شکل انار ویژه شب یلدا

جفت ژله ها انار و هندونه از نزدیک خیلی قشنکتر ازعکسشون بودن. ژله انار به حدی طبیعی بود که هم پسرم و هم همسرم رو در نگاه اول به اشتباه انداخت ( یه آن  فکر کردن انار قاچ شده ست )ژله شیر با کرم وانیلی :۱ لیوان شیر رو با ۲-۳ ق غ شکر میجوشونی از رو گاز برمیداری، کمی وانیل و نصف بسته خامه اضافه میکنی و خوب مخلوط میکنی تا یکنواخت بشه. بعد ۳ ورق ژلاتین آب شده رو کاملا باهاش مخلوط میکنی.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.