آموزش پخت کوکوی ورمیشل یا همان رشته های نازک سوپ

آموزش پخت کوکوی ورمیشل یا همان رشته های نازک سوپ

آموزش پخت کوکوی ورمیشل

مطلب زیر حاوی آموزش پخت کوکوی ورمیشل میباشد شاید بعضی از افراد معنی ورمیشل را ندانند ورمیشل همان رشته های نازکیست که در انواع سوپ ها بکار میرود و شما میتوانید با اضافه کردن مواد لازم زیر به این ورمیشل این کوکوی خوشمزه را تهیه کنید.

مواد لازم برای کوکو ورمیشل :

گوشت چرخ کرده : یک بسته کوچک
پیاز : ‌یک عدد
ورمیشل یا‌‌ همان رشته سوپ نازک : ۱۰۰ گرم
فلفل‌ دلمه‌ای ریز شده : یک عدد کوچک
هویج و نخود فرنگی نگینی و پخته‌ شده : از هر کدام نصف فنجان
قارچ خرد و سرخ شده : ۲۰۰ گرم
تخم‌مرغ : ۴ عدد
پنیر پیتزا : ‌رنده شده یک فنجان
زعفران آب‌ کرده و نمک و فلفل : به میزان لازم
رب گوجه : ۱ تا ۲ قاشق غذا‌خوری
روغن: به میزان لازم

آموزش پخت کوکوی ورمیشل

ابتدا پیاز را خرد و سپس سرخ کنید.گوشت را به آن اضافه کنید و تفت دهید.در ادامه فلفل دلمه‌ای، قارچ، هویج، نخود فرنگی، رب گوجه و نمک و فلفل را افزوده و همه مواد را تفت بدهید.در یک قابلمه آب بریزید و بعد از جوش آمدن آب، ورمیشل را بپزید و مانند ماکارونی آبکش کنید. بعد آن را در یک ظرف بریزید و تخم‌مرغ‌ها و نمک و فلفل و زعفران را به آن‌ها اضافه کرده و مخلوط کنید.

در یک ماهی‌تابه مقداری روغن بریزید و روی حرارت بگذارید. نیمی از ورمیشل و تخم‌مرغ را کف ماهیتابه ریخته و آن را پهن کنید. سپس مقداری از مواد گوشتی روی آن‌ها بریزید و در این مرحله پنیر پیتزا را روی مواد گوشتی ریخته و مجددا رشته‌های ورمیشل را روی آن‌ها بریزید و با قاشق صاف کنید.درِ ماهیتابه را بگذارید تا کوکو خودش را بگیرد و سرخ شود.پس از سرخ شدن، آن را برگردانید و طرف دیگرش را سرخ کنید (بهتر است از ماهیتابه دو طرفه استفاده کنید تا هنگام برگرداندن، کوکو برش نخورد و قالبی در بیاید)


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *