آیا داروخانه ها اسپری تاخیری دارند؟

آیا داروخانه ها اسپری تاخیری دارند؟

اسپری تاخیری مشکل زود انزالی آقایان را حل کرده و روابط جنسی را طولانی تر می کند. انواع اسپری تاخیری را می توان از داروخانه ها به راحتی تهیه نمود و زود انزالی را برطرف کرد. در این مقاله قصد داریم درباره این مسئله که آیا داروخانه ها اسپری تاخیری دارند یا نه و اگر دارند چگونه آن را خریداری کنیم با شما صحبت نماییم. این مسئله نکته خیلی مهمی است که بسیاری از زوج ها با آن روبرو می شوند. اکثر زوج ها از خرید وسایل مربوط به روابط جنسی خجالت می کشند. در ادامه توضیح داده ایم که چگونه و چرا انزال زودرس اتفاق می افتد. با ما همراه باشید.

چرا انزال زودرس اتفاق می افتد؟

قبل از این که به چرایی انزال زودرس بپردازیم، مهم است که به این موضوع بپردازیم که در واقع انزال زودرس چیست. از نظر بالینی ، انزال زودرس یا PE به این صورت تعریف می‌شود: «زمانی که انزال زودتر از آن چه که مرد یا شریک زندگی او می‌خواهد در طول رابطه جنسی اتفاق می‌افتد». به طور متوسط، انزال یک مرد در حین رابطه جنسی بین پنج دقیقه تا هفت دقیقه طول می کشد. با این حال، زمان خاصی برای تشخیص زود انزالی وجود ندارد. تعاریف دیگری برای زودانزالی وجود دارد که عبارت انداز:

۱. انزال در عرض یک دقیقه پس از دخول واژینال و بدون این که فرد بخواهد
۲. انزال سریع در طول تمام یا تقریباً بیشتر فعالیت های جنسی ( ۷۵ تا ۱۰۰ درصد مواقع )
۳. تداوم علائم برای حداقل شش ماه یا بیشتر
۴. اختلال عملکرد، باعث ناراحتی قابل توجه بالینی برای بیمار می شود

این اختلال را نمی توان با مواردی مانند عوارض جانبی دارو، اختلالات روانی غیر جنسی، استرس رابطه یا سایر عوامل استرس زا توضیح داد. همچنین یک جزء فرکانس برای زودانزالی وجود دارد. این کاملا طبیعی است که گاهی اوقات زود تر از آن‌ چه می خواهید انزال کنید. در واقع زودانزالی زمانی مشکل ساز می شود که مکررا در حین پیش بازی یا بلافاصله پس از دخول انزال می کنید، تا جایی که بر لذت جنسی و اعتماد به نفس شما تأثیر می گذارد.
شایان به ذکر است که انزال زودرس بسیار شایع است. مطالعات نشان می دهد که ۳۹ درصد از مردان در برخی مواقع انزال زودرس را تجربه می کنند، به این معنی که چنان چه شما PE را تجربه کرده اید، قطعا تنها نیستید. حال بیایید به این موضوع بپردازیم که چرا زود انزالی اتفاق می افتد. . عوامل مختلف روانی و جسمی همگی می توانند در انزال زودرس نقش داشته باشند.

عوامل فیزیکی عبارتند از:

۱. حساسیت برخی از مردان : به دلیل آلت تناسلی حساس دچار انزال زودرس می شوند که باعث می شود زودتر از حد انتظار انزال کنند.
۲. مشکلات پروستات و / یا تیروئید، مانند هیپرپلازی خوش خیم پروستات (BPH)، می تواند به انزال زودرس کمک کند.
۳. بر اساس مطالعات انجام شده، مردانی که کمر درد ناشی از ضایعات لومبوساکرال تحتانی ستون فقرات دارند، ممکن است به دنبال آسیب به زودانزالی مبتلا شوند.

عوامل روانشناختی عبارتند از:

۱. اضطراب در مورد عملکرد جنسی می تواند خطر ابتلا به انزال زودرس را به خصوص در اوایل یک رابطه افزایش دهد.
۲. افسردگی، استرس و سایر مسائل روانشناختی می تواند بر عملکرد جنسی تأثیر بگذارد و باعث شود در هنگام پیش بازی یا رابطه جنسی دخول زود انزال کنید.
۳. سایر مشکلات رابطه نیز می تواند بر عملکرد جنسی شما تأثیر بگذارد و به انزال زودرس کمک کند.

چگونه از داروخانه اسپری تاخیری بخریم؟

چگونه از داروخانه اسپری تاخیری بخریم؟

در پاسخ به سوال آیا داروخانه ها اسپری تاخیری دارند، باید گفت بله تمامی داروخانه ها اسپری تاخیری دارد. اما خرید حضوری برای برخی افراد باعث خجالت آنها شود. به همین منظور پیشنهاد میکنیم اسپری تاخیری مورد نظر خود را از داروخانه های آنلاین معتبر خریداری کنید. تمامی محصولات موجود در آنها، دارای مجوزهای رسمی از سازمان بهداشت و سازمان غذا و دارو هستند. البته باید برای خرید اسپری به نکات مختلفی توجه داشت که در ادامه به تفصیل به آن پرداخته شده است.

آیا اسپری های تاخیری واقعا کار می کنند؟

بله، یک مطالعه در سال دو هزار و شانزده میلادی در مورد اثر بخشی اسپری تاخیری بر روی مردانی که با انزال زودرس دست و پنجه نرم می کنند، نشان داد که استفاده از آن ها آسان و موثر است و می تواند منجر به تجربه جنسی بهتری شود.  مطالعه دیگری در سال دو هزار و بیست میلادی این یافته ها را تأیید کرد و بیان کرد که استفاده از اسپری های تاخیری به طور قابل توجهی کیفیت رابطه جنسی را در مردان مبتلا به انزال زودرس بهبود می بخشد.
مطالعات نشان می‌دهد که اسپری‌های تاخیری به مردان کمک می‌کند تا حدود ۶۵ درصد بیشتر در رختخواب دوام بیاورند و حدود ۳ تا ۴ دقیقه به مدت زمان رابطه جنسی آن ها اضافه می‌کنند. با این حال، اثرات اسپری تاخیری برای هر فرد کمی متفاوت است.

اسپری تاخیری چگونه کار می کند؟

قبل از اینکه برای خرید اسپری تاخیری اقدام کنید، باید اطلاعات مختصری در مورد عملکرد انواع اسپری های تاخیری داشته باشید. همان طور که در بالا ذکر شد، اسپری های تاخیری به طور کلی با حساسیت زدایی آلت تناسلی کار می کنند و باعث می شوند مردان در رختخواب ماندگاری بیشتری داشته باشند. اما چگونه؟ اسپری های تاخیری دارای دوز کنترل شده و مواد حساسیت زدایی غلیظ هستند که حساسیت آلت تناسلی را به صورت کنترل شده کاهش می دهند و در نتیجه انزال تاخیری را بدون تاثیر بر لذت ارگاسمی انجام می دهند. دو نوع اسپری تاخیری مورد تایید وجود دارد:

۱- بر پایه لیدوکائین
۲- بر پایه بنزوکائین

اسپری های مبتنی بر لیدوکائین حاوی ۱۰-۱۱ میلی گرم لیدوکائین (یک بی حس کننده موضعی) هستند، در حالی که اسپری های مبتنی بر بنزوکائین حاوی ۷.۵٪ بنزوکائین غلیظ (یک بی حس کننده موضعی دیگر) هستند. در حالی که آن ها به دو کلاس مختلف از بی حس کننده های موضعی تعلق دارند، هر دو مکانیسم کاری دقیقی دارند و نسبتاً منطقه را بی حس می کنند .

چنان چه به دنبال پاسخی طولانی تر و فنی تر هستید، ابتدا باید در مورد مکانیسم برانگیختگی و انزال صحبت کنیم. وقتی آلت تناسلی با کسی یا چیزی در تماس است، اعصاب به مغز سیگنال می‌دهند که برانگیخته شود. برانگیختگی کافی باعث انزال می شود. لیدوکائین و بنزوکائین از ورود سدیم به انتهای عصب آلت تناسلی جلوگیری می کنند. مسدود کردن سدیم از ارسال سیگنال ها به مغز جلوگیری می کند. به طور خلاصه، اسپری‌های تاخیری مبتنی بر لیدوکائین و بنزوکائین با ایجاد یک اثر بی‌ حس کننده خفیف عمل می‌ کنند. کافی است آن ها را حدود ۱۰ دقیقه قبل از رابطه جنسی روی آلت تناسلی خود اسپری می‌کنید تا در رختخواب ماندگاری بیشتری داشته باشید.

کدام اسپری تاخیری موثرتر است؟

پاسخ لیدوکائین است زیرا بی حس کننده قوی تری است. با مقدار و غلظت مشابه، اسپری های تاخیری لیدوکائین موثر تر از بنزوکائین هستند. با این حال، اسپری مبتنی بر بنزوکائین نیز مزایای خود را دارد. در حالی که لیدوکائین فقط به یک شکل استفاده می شود، بنزوکائین در اشکال دیگر مانند دستمال مرطوب، کاندوم تاخیری، کرم و ژل موجود است. لیدوکائین با لاتکس تداخل دارد، بنابراین چنان چه می خواهید از کاندوم استفاده کنید باید کاملاً شسته شود.

شما فقط می توانید تا ۱۱۰ میلی گرم لیدوکائین (ده اسپری) استفاده کنید، اما محدودیتی برای میزان مصرف بنزوکائین وجود ندارد. هر چه بیش تر از آن استفاده کنید، قوی تر می شود. بنابراین می‌توانید به اندازه‌ای که می‌خواهید از بنزوکائین استفاده کنید.

لازم به ذکر است که یکی از مواردی که می تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند آزمایش محصولات است، زیرا هر شخص اثرات متفاوتی را تجربه می کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *