افزایش شادابی و جوانی

افزایش شادابی و جوانی

اگر می خواهید جوانتر و شادابتر از همیشه به نظر برسید بهتر است تغییراتی در رژیم غذایی تان ایجاد کنید. از محصولات گیاهی مفید در این زمینه می توانیم به اسطوخودوس اشاره کنیم همچنین باید سعی کنید استرس خود را کنترل کرده و مانع افزایش آن در بدنتان شوید.

اگر می‌خواهید بدن زیباتری داشته باشید، باید دو واقعیت ساده را در نظر بگیرید: اول این‌که عضله‌ها بیشتر کالری‌ها را مصرف می‌کنند تا این‌که چربی‌ها را بسوزانند. دوم این‌که برای گرفتن بهترین نتیجه از ورزش کردن، باید بر روی بزرگترین عضلات بدن مثل عضلات ران و باسن تمرکز کنید. وقتی که چشم‌های‌تان سفیدتر به نظر برسند،پوست اطراف آن و صورت هم روشن‌تر دیده می‌شود. اسطوخودوس یکی از گیاهانی است که می‌تواند به‌عنوان سایه چشم استفاده شود و حالت درخشش و روشنی به چشم و پوست اطرف آن بدهد. برای داشتن بدن زیبا و متناسب باید نسبت به رژیم غذایی‌تان دقت زیادی داشته باشید. قبل از این‌که وعده‌های غذایی را شروع کنید،۶۰ ثانیه به غذایی که می‌خواهید بخورید فکر کنید. یک دقیقه از عطر و بوی شامی که می‌خواهید بخورید لذت ببرید و در ذهن‌تان تصور کنید که مواد تشکیل‌دهنده غذا از کجا آمده است و چطور با هم ترکیب شده‌اند. بعد آرام اولین لقمه را مزه‌مزه کنید.

یکی از مطالعات اخیر نشان می‌دهد کسانی که آرام‌تر غذا می‌خورند و بین لقمه‌های غذا صبر می‌کنند،نسبت به کسانی که سریع غذا می‌خورند، وزن کم‌تری پیدا می‌کنند. استرس ناشی از کار یکی از مسائلی است که می‌تواند شما را پیر کند. برای غلبه بر اثرات منفی استرس، باید روزانه حداقل ۶۰ ثانیه مدیتیشن کنید. ساده‌ترین راه این است که چهار نفس عمیق و آرام بکشید؛ با این کار خواهید دید که احساس آرامش بیشتری پیدا می‌کنید و انرژی‌تان بیشتر می‌شود. پایین نگه داشتن میزان استرس با این کار، ترشح کورتیزول را کم‌تر می‌کند و باعث بهتر شدن خلق‌وخو می‌شود.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.