افسرده نشدن در زمستان با داشتن فعالیت بدنی مناسب

افسرده نشدن در زمستان با داشتن فعالیت بدنی مناسب

راههای افسرده نشدن در زمستان

مطلب زیر راه حل هایی برای افسرده نشدن در زمستان را برای شما قرار داده است شما میتوانید با استفاده از فعالیت بدنی مناسب و گرم نگه داشتن خانه از افسرده نشدن خود پیشگیری نمایید.

با کوتاه شدن روزها و سرد شدن هوا در فصل های سرد سال وقتی عصرها از سر کار به منزل بر می گردید ممکن است خیلی احساس خستگی کنید و بخواهید زود به رختخواب بروید. با این حال می دانید که فردا صبح به سختی از گرمای زیر پتو دل خواهید کند. با این‌حال راه های زیر به شما کمک می کند تا زمستان را به فصلی لذت‌بخش تبدیل کنید.

هر روز بیرون بروید

هر چه زودتر و پیش از تاریک شدن آسمان این کار را انجام دهید بهتر است. حتی اگر تنها ۱۰ یا ۱۵ دقیقه طول بکشد خودتان را به یک هوای پاک، مقداری ویتامین دی و حس و حال خوب مهمان کرده اید.

 

فعالیت بدنی داشته باشید

شاید برای خیلی ها ورزش کردن آخرین کار مورد علاقه باشد اما بالا رفتن آندورفین بدنتان به شما حس خوشحالی بیشتر می دهد. علاوه بر اینکه به جلوگیری از افزایش وزن شما در زمستان نیز کمک می کند.

 

یک ورزش زمستانی را امتحان کنید

ورزش هایی مانند اسکی، اسکیت یا هایکینگ زمستانی را تنها در زمستان می توانید انجام دهید. با این کارها زیبایی و لذت بخش بودن فصل زمستان را بیشتر درک خواهید کرد.

 

خانه را گرم و راحت کنید

وقتی از سر کار یا ورزش برمی گردید مطمئن باشید که محیط خانه تان دنج و راحت باشد. چند پتوی نرم، کاکائوی داغ و چای و پوشیدن دمپایی های زمستانی را از دست ندهید. می توانید به این فهرست چند کتاب، بازی و پازل را هم اضافه کنید.

 

تفریح کنید

با دوستان یا خانواده خود برنامه ریزی کنید که هر هفته یک روز غروب را به تفریح و بازی اختصاص دهید. این کار باعث می شود که با اشتیاق بیشتری به کارهایتان در طول هفته بپردازید و خاطرات فوق العاده ای در فصل زمستان بسازید.

 


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.