اگر همسرتان مبتلا به نعوظ است سرزنشش نکنید!

اگر همسرتان مبتلا به نعوظ است سرزنشش نکنید!

درمان مشکلات نعوظی همسران

معمولا مردانی که مشکلات نعوظ دارند مورد سرزنش همسران خود قرار می گیرند بنابراین اگر همسرتان دارای این مشکلات است از این ۸ جمله که در زیر آورده شده است استفاده نکنید.

آیا همسرتان دچار اختلالات نعوظی شده است این موضوع فرصت خوبی برای سرزنش او نیست. برخی جملات در این شرایط ممکن است اوضاع را وخیم‌تر کند. ۸ جمله را یادآور می‌شویم که نباید در این شرایط به همسرتان بگویید: ۱- دیگه دوستم نداری؟ این جمله شایع‌ترین جمله‌ای است که معمولاً زنان وقتی همسرشان اختلالات نعوظی دارد بیان می‌کنند.

خانم‌ها فکر می‌کنند که همسرشان چون دیگر عاشقشان نیست، نعوظ ندارد. اما این موضوع حقیقت ندارد و مردان از حسی که همسرشان به آنها پیدا می‌کند دوبرابر عذاب می‌کشند. بهتر است بدانید برای آنکه نعوظی رخ دهد مرد باید اعتماد به نفس بالا داشته باشد. هر نوع انرژی منفی می‌تواند سبب تشدید اختلالات نعوظی شود.

به جای سرزنش کردن همسر بهتر است مشکل او را بشناسید و درک کنید و در جهت کمک برآیید. ۲- داری به من خیانت می‌کنی؟ “دیگر میلی به من نداری چون با دیگری ارتباط داری”. بسیاری از خانم‌ها در مواجهه با اختلالات نعوظی همسرشان چنین تفکری می‌کنند اما واقعیت این است که خستگی، استرس شغلی و مشکلات جسمی می‌تواند دلیل اصلی باشد.

رابطه داشتن با دیگری و خیانت به همسر باعث نمی‌شود مرد به همسر خود میلی نداشته باشد. هرگز قضاوت پیش از موقع نکنید زیرا ممکن است با این کار باعث تحقیر همسرتان شوید. بهتر است خیلی آرام و به موقع در مورد علل احتمالی بروز این اختلال صحبت کنید و مشاوره‌ای با پزشک داشته باشید. ۳- «اشکالی نداره، این موضوع پیش میاد»

ناتوانی جنسی به شدت بر اعتماد به نفس مردان تأثیر منفی می‌گذارد. اگر به همسرتان بگویید «اصلاً مهم نیست» همسرتان فکر می‌کند به او ترحم کرده‌اید و بیشتر خود را مقصر می‌داند. بهتر است قبل از بیان هر جمله‌ای حرف‌های او را بشنوید. ۴- «من می‌توانم مشکل تو را رفع کنم» گاهی زنان در این شرایط سعی می‌کنند با تحریک بیشتر همسر خود به نعوظ سریع‌تر او کمک کنند

اما اگر اختلالات نعوظی ناشی از بیماری باشد این اتفاق نخواهد افتاد و هر دو طرف را سرد می‌کند. بهترین کار این است که بیش از حد اصرار نداشته باشید و فرصتی را برای گفت‌وگو در نظر بگیرید. ۵- «پس چرا مشکلات رفع نمی‌شود؟» اختلالات نعوظی به اندازه کافی برای یک مرد دردناک است و نیازی نیست همسر این موضوع را بزرگ‌تر کنند.

جملاتی نظیر «چرا مشکلات حل نمی‌شود؟» تنها اضطراب مرد را بالا می‌برد و ممکن است فکر کند همسرش قصد ترک او را دارد. بهتر است در چنین شرایطی آرام گفت‌وگو کنید و به دنبال روش‌های درمانی باشید. ۶- «برات وقت دکتر گرفتم» اینکه از همسرتان بخواهید برای رفع مشکل با پزشک مشورت کند خوب است اما نباید بدون درخواست

یا رضایت او وقت بگیرید. در صورتی که همسرتان را مجبور به این کار کنید نتیجه خوبی نخواهد داشت. همسرتان خود باید بخواهد که با پزشک در این رابطه صحبت کند. ۷- «این مسئله طبیعی نیست» بیان این جمله می‌تواند از نظر جنسی احساس ناخوشایندی را به مردان منتقل کند. از دست دادن یکی از عزیزان، استرس، خستگی،

کار زیاد و حتی سن مردان، احتمال بروز این اختلال را بالا میبرد. نباید کاری کرد که مرد خود را متهم بداند. می‌توانید به مردتان بگویید این اتفاق ممکن است برای هر شخصی رخ دهد و این به معنی اتمام زندگی جنسی نیست و درمان دارد. ۸- سکوت: سکوت کردن در مورد این مسئله باعث می‌شود یک مرد خیالات زیادی کند.

شاید اختلال جنسی گذرا باشد. اما ممکن است سکوت زن باعث شود و فکر کند همسرش گمان می‌کند او در حال خیانت است سکوت زن باعث افزایش اضطراب مرد در این شرایط می‌شود. به جای ساکت ماندن بهتر است با همسرتان گفت‌وگو کنید و مخصوصاً به حرف‌های او گوش دهید و دنبال حل مشکل باشید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *