تاثیر یائسگی در میل به رابطه جنسی (4)

تاثیر یائسگی در میل به رابطه جنسی (4)

تاثیر یائسگی در رابطه جنسی

خود یائسگی باعث می شود اختلالات جنسی نیز به وجود بیاید و یا اینکه میل جنسی زنان نسبت به مردان نیز کم شود برای این که این مطلب را به خوبی درک کنید به مطلب پایین نیز مراجعه نمایید.

شما و همسرتان در این دوران باید وقت بیشتری برای همدیگر بگذارید. اگر خلق‌وخوی مناسبی نداشته باشید، غریزه شما مانع از برقراری روابط عاطفی و عمیق با همسرتان می‌شود. بنابراین بهتر است هنوز هم زمان‌های مشخصی را با هم بگذارید و مثلا شب‌ها به رستوران یا سینما بروید چون واقعا به بازسازی میل جنسی کمک می‌کند.

اهمیت معاشقه در دوران پس از یائسگی بیشتر از قبل می‌شود، چون می‌تواند کیفیت رابطه جنسی را افزایش دهد. در واقع، کلیتوریس با افزایش سن، دیرتر نسبت به تحریک‌ها واکنش نشان می‌دهد و لازم است که زمان بیشتری برای معاشقه بگذارید. ضمن این‌که در این حالت لازم نیست حتما به اوج لذت جنسی فکر کنید.

مهم‌ترین اندام بدن که در رابطه جنسی‌تان نقش دارد، مغز شما است و به همین دلیل هر چیز جدید و هر تجربه جدید می‌تواند باعث برانگیختگی شما شود. پس بهتر است انواع تغییرات را امتحان کنید. ضمنا رابطه جنسی بیشتر باعث می‌شود که شما میل بیشتری به برقراری آن داشته باشید. صحبت کردن با همسرتان درباره این‌که به چه نوع رابطه جنسی علاقه دارید

یا صحبت کردن درباره کارهایی که باعث بهتر شدن رابطه جنسی می‌شوند، می‌تواند شرایط را برای هر دوی شما بهتر کند. در مواقعی ممکن است تصویری که از خودتان دارید نیاز به بازسازی داشته باشد. کاهش وزن یا کلاس‌های تناسب اندام می‌توانند تصور شما را نسبت به بدن‌تان بهتر کنند و از این طریق تاثیر مثبتی در افزایش میل جنسی شما داشته باشند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.