جوان شدن مغز با برخی ترفندها

جوان شدن مغز با برخی ترفندها

برخی راهکارهای موثر می توانند باعث جوان شدن مغز‌ شما شوند، استفاده از ابزار هوشمند باعث جوان شدن مغز‌ شده و در افزایش هوش و حافظه ما تاثیرگذار باشند، اگر می خواهید توان هوشی خود را بالا ببرید به فعالیت و تحرک بیشتری بپردازید.

استفاده از تلفن همراه و گوشی‌‌های هوشمند و تبلت‌‌‌ها سبب جوان شدن مغز‌ می‌شود. محققان‌ می‌گویند این روزها افراد ۵۰ ساله به نسبت گذشته بهتر به تست‌‌های توانایی مغزی پاسخ‌ می‌دهند. آزمایشات به عمل آمده در این راستا ثابت کرده مغز افراد ۵۰ ساله در حال حاضر در مقایسه با نسل گذشته مثل افراد ۴۲ ساله عمل‌ می‌کند. به گفته متخصصان استفاده از تبلت‌‌‌ها و گوشی‌‌های هوشمند سبب جوان‌تر شدن مغز افراد شده است. محققان اتریشی معتقدند باهوش‌تر شدن نسل کنونی نه تنها به دلیل بهتر شدن تحصیلات بلکه به دلیل کاربرد تکنولوژی‌‌های مدرن و عضویت در شبکه‌‌های اجتماعی است. محققان هشدار داده‌اند کم تحرکی و چاقی‌ می‌تواند بر توان هوشی افراد اثر منفی داشته باشد.

سعی کنید از ورزش و پیاده روی های روزانه غافل نشوید و همزمان نیز از اموری که نیاز به پژوهش و استفاده از هوش و ذهنتان دارند غافل نمانید، جدول حل کنید بازی های کامپیوتری انجام داده و خود را سرگرم کنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.