رفع زردی صورت با ترفندهای آرایشی

رفع زردی صورت با ترفندهای آرایشی

گاهی اوقات پوست صورت به واسطه آلرژی و کم آبی بدن زرد می شود برای کاهش این حالت در چهره می توانید از برخی ترفندهای آرایشی کمک بگیرید. برخی پودرهای روشن‌کننده‌ و محصولات آرایشی به کمک شما می آیند با ما همراه باشید.

خستگی و کم‌آبی ناشی از آلرژی در تمام سطح بدن می‌تواند پوست را هم زردرنگ کند و کاری کند که چشم‌های شما حتی خسته به نظر برسند. با این‌حال، ترفندهای آرایشی ساده‌ای هستند که می‌توانند درخشش و شادابی پوست را به حالت اصلی برگردانند و اجازه ندهند که آلرژی تا این حد روی پوست شما تاثیر منفی بگذارد.

برای این کار باید از پودرهای روشن‌کننده‌ای استفاده کنید که حاوی میکا باشند. کافی است تا پودر روشن‌کننده را از بالای ابرو تا روی تمام استخوان گونه و بعد تا نزدیک بینی پخش کنید تا زردی ناشی از آلرژی را پوشش دهید. متخصصان حوزه آرایش می‌گویند که برخی از مشاهیر هم از همین ترکیب استفاده می‌کنند. شما می‌توانید از روشن‌کننده‌های دیگر به‌عنوان رنگ پایه استفاده کنیدتا رنگ پوست را به حالت روشن‌تر نزدیک کنید. اگر آلرژی باعث قرمزی چشم‌های شما می‌شود، این حالت را با لوازم آرایش پوشش دهید. برای این کار می‌توانید از خط چشم روشن استفاده کنید تا قرمزی چشم بیش از حد به نظر اطرافیان نیاید. این نکته را هم به یاد داشته باشید که استفاده از خط چشم روشن کاری می‌کند که چشم‌ها بزرگ‌تر از حالت عادی به نظر برسند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.