طرز تهیه خوراک ژامبون گوشت در مدت زمان 20 دقیقه

طرز تهیه خوراک ژامبون گوشت در مدت زمان 20 دقیقه

طرز تهیه خوراک ژامبون گوشت

در مطلب زیر طرز تهیه خوراک ژامبون گوشت یا گوشت پرنمک را برایتان قرار داده ایم این غذا بسیار عالی و ویژه خانم های شاغل میباشد که فرصت چندانی برای تهیه غذا ندارند بنابراین این غذا را در کمترین مدت زمان یعنی در ۲۰ دقیقه میتوانند تهیه کنند.

این دستور العمل بسیار مطلوب است برای یک شام عالی در آخر هفته که تشکیل شده است از یک تکه گوشت پرنمک یا ژامبون گوشت، ریحان، تخم مرغ پخته که روی یک نان تست قرار می‌‌‌گیرند.

از ابتدا تا انتها: ۲۰ دقیقه

مواد لازم برای ۴ نفر:

·         ۶ عدد تخم مرغ

·         ۸ تکه ژامبون گوشت یا گوشت پر نمک سرخ شده

·         نصف فنجان مایونز

·         ۲ قاشق چای خوری خردل

·         ۱۲ تا ۱۶ عدد برگ سبز ریحان

·         ۸ عدد نان تست یا هر نان دلخواه دیگر

طرز تهیه خوراک ژامبون گوشت

تخم مرغ‌ها را درون قابلمه قرار دهید و آب کنید تا جوش بیاید با حرارت بالا بعد از ۶ دقیقه ۲ تخم مرغ را خارج کنید و در آب سرد قرار دهید پوست بکنید و در گوشه‌ای قرار دهید. اجازه دهید بقیه تخم مرغ‌ها در آب داغ برای ۴ دقیقه باقی بماند. سپس در آب سرد قرار دهید. تخم مرغ‌های ۱۰ دقیقه‌ای را از پوست جدا کنید و درشت درشت خرد کنید.

در ضمن در یک ماهی تابه ژامبون‌ها یا گوشت را سرخ کنید تا برشته شود و آن‌ها را فلفل بزنید، نان‌ها را هم در ماهی تابه برشته کنید و در کاسه‌ای سس مایونز را با خردل آمیخته کنید.روی یک طرف نان ریحان‌ها را ریخته تخم مرغ‌های خرد شده را هم اضافه کنید، تخم مرغ‌های ۶ دقیقه‌ای را از وسط نصف کنید و در روی هر ساندویچ سس را زده و ژامبونها و تخم مرغ‌های نصفه را قرار دهید و نصف دیگر نان را روی آن بگذارید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.