نحوه خوابیدن خود را تغییر دهید

نحوه خوابیدن خود را تغییر دهید

برخی افراد از مشکلات مختلف خواب رنج میبرند، آنها ساعتها قبل از خوابیدن به رختخواب رفته و چراغ ها را خاموش میکنند به امید اینکه خوابی خوش به سراغشان بیاید. بهتر است بدانید با این روش خوابیدن شما مختل شده و نتیجه ای نخواهید گرفت. برخی راه حل های درمانی موثر برای بی خوابی را در این بخش مطالعه خواهیم کرد.

افرادی که مبتلا به بی‌خوابی هستند یا اختلال‌های خواب جزئی دارند حاضر هستند به هر کاری دست بزنند تا خوابشان ببرد. چندی پیش یک بی‌خواب ایرلندی فیلمی از خود در یوتویوب منتشر کرد و می‌گفت ۸ ساعت قبل از خواب دست از تمام دنیا می‌کشد و در رختخواب به آهنگ خواب Max Richter گوش می‌دهد اما متخصصان می‌گویند نیازی نیست قبل از خواب تا این حد از دنیا کناره بگیرید.

بر اساس تحقیقی که در مجله نیویورک منتشر شده است بازخوانی نتایج ۲۰ تحقیق در سال ۲۰۱۵ نشان داده محدود کردن ساعت‌های خواب خود مثل داروهای خواب‌آور عمل می‌کند. این تئوری که از تئوری رفتاری و ذهنی نشأت می‌گیرد می‌گوید نباید پیش از زمانی که احساس خواب نکرده‌اید وارد رختخواب شوید.

اگر عادت دارید ۵ صبح بخوابید و ۶/۳۰ برخیزید از ساعت ۱۲ شب وارد رختخواب نشوید! محققان دانشگاه پنسیلوانیا توصیه می‌کنند هر روز ۱۰ دقیقه مانده به ساعت خوابتان وارد رختخواب شوید و هرگز تلفن‌همراه یا تبلتان را همراه خودتان به اتاق نبرید. باید به مغزتان یادآوری کنید که رختخواب جای خوابیدن است. یک ربع‌ها را به‌ تدریج و با عقب آمدن زمان خوابتان افزایش دهید تا زمان خوابتان به حد طبیعی برسد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.