چگونه سالاد فصل را با تن ماهی درست کنیم؟

چگونه سالاد فصل را با تن ماهی درست کنیم؟

طرز تهیه سالاد فصل با تن ماهی

در مطلب زیر طرز تهیه سالاد فصل را بهمراه تن ماهی را برایتان قرار داده ایم این سالاد بسیار خوشمزه و مختص مهمانی های ویژه است امیدواریم که از تهیه این غذا لذت ببرید.

سالاد فصل، جزو سالادهای پرطرفدار در تمام مهمانی‌ها است که با کمی خلاقیت در تهیه آن می‌توانید سالادی خوش‌طعم‌تر و جذاب‌تر را روی میز غذا داشته باشید. برای تهیه سالاد فصل با تن ماهی برای ۴ نفر به یک‌چهارم فنجان آبلیموی تازه، ۳ قاشق غذاخوری روغن زیتون فرابکر، نصف قاشق چای‌خوری پودر سیر و نمک مخلوط،

مقداری فلفل، ۸ فنجان کاهوی ترد و تازه‌ی خردشده، ۲ عدد گوجه‌فرنگی متوسط و خردشده، نصف فنجان زیتون سبز حلقه‌شده و ۲ عدد تن ماهی کوچک نیاز داریم. برای آماده کردن این سالاد، ابتدا آبلیمو، روغن، پودر سیر و نمک و فلفل را باهم مخلوط کنید تا سس یکدستی حاصل شود. سپس، کاهوهای خردشده را کف ظرف بچینید و به ترتیب، گوجه‌ها و زیتون‌ها را اضافه کنید.

سالاد را هم بزنید. تن ماهی را بیفزایید و دوباره سالاد را هم بزنید. سس را روی سالاد بکشید و آن را سرو کنید. هر وعده از این سالاد حدود ۲۵۸ کیلوکالری انرژی، ۱۳ گرم چربی، ۵۳ میلی‌گرم کلسترول، ۸ گرم کربوهیدرات، ۲۶ گرم پروتئین، ۳ گرم فیبر، ۴۲۸ میلی‌گرم سدیم و ۴۰۶ میلی‌گرم پتاسیم دارد. ضمن اینکه می‌تواند ۱۱۰ درصد از نیاز روزانه بدن به ویتامین A و ۶۰ درصد به ویتامین C و ۳۲ درصد به فولات را هم تامین کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.