چگونه یک اسموتی توت و پرتقال خوشمزه تهیه کنیم؟

چگونه یک اسموتی توت و پرتقال خوشمزه تهیه کنیم؟

طرز تهیه اسموتی توت و پرتقال

در مطلب زیر طرز تهیه یک نوشیدنی بسیار خوشمزه و پرطرفدار را برایتان قرار داده ایم در زیر طرز تهیه اسموتی توت و پرتقال را برایتان قرار داده ایم امیدوارم که از تهیه آن لذت ببرید.

اسموتی‌ها، جزو نوشیدنی‌های پرطرفدار در فصل تابستان هستند که قیمت بالایی را هم در منوی کافی‌شاپ‌ها به خود اختصاص داده‌اند. از این رو، در دستور آشپزی امروز، طرز تهیه اسموتی توت‌ و پرتقال که جزو بهترین انواع اسموتی است را به شما آموزش می‌دهیم. برای تهیه این اسموتی برای یک نفر به یک و یک‌چهارم فنجان توت‌فرنگی (یا شاه‌توت)،

سه‌چهارم فنجان ماست کم‌چرب و شیرین، نصف فنجان آب پرتقال، ۲ قاشق غذاخوری شیرخشک بدون چربی، ۱ قاشق غذاخوری عسل و نصف قاشق چای‌خوری پودر وانیل نیاز داریم. طرز تهیه این اسموتی هم به این صورت است که باید تمام مواد را تا یک‌دست شدن کامل، داخل مخلوط‌ کن هم بزنید. سپس اسموتی را سرو و خنک مصرف کنید.

هر وعده از این نوشیدنی حدود ۴۳۲ کیلوکالری انرژی، ۳ گرم چربی، ۱۵ میلی‌گرم کلسترول، ۷۷ گرم کربوهیدرات، ۲۰ گرم پروتئین، ۷ گرم فیبر، ۲۵۰ میلی‌گرم سدیم و ۶۱۷ میلی‌گرم پتاسیم دارد. ضمن اینکه می‌تواند حدود ۱۷۵ درصد از نیاز روزانه بدن به ویتامین C و ۶۳ درصد به کلسیم، ‌۱۸ درصد به پتاسیم و ۱۶ درصد به منیزیم را تامین کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *