آماده سازی چیپس در مایکروفر در مدت زمان 10 دقیقه

آماده سازی چیپس در مایکروفر در مدت زمان 10 دقیقه

آماده سازی چیپس در مایکروفر

امروز میخواهیم در مورد آماده سازی چیپس در مایکروفر برای شما مطالب جالبی ارائه دهیم. شاید تابحال دوست داشته اید که چیپسی شبیه چیپس های آماده برای فرزندانتان اماده کنید در زیر آموزش درست کردن این نوع چیپس ها که با مایکروفر تهیه میشود را برای شما قرار دهیم.

مواد لازم

سیب زمینی ۱ عدد
روغن زیتون ۱ قاشق غذاخوری
نمک به میزان لازم

 

آماده سازی چیپس در مایکروفر در مدت زمان ۱۰ دقیقه

 

با کمک مایکروفر می توان براحتی و در کمترین زمان چیپسی خوشمزه و خانگی تهیه کرد که با کمترین میزان روغن و با بهترین کیفیت تهیه شده است. این چیپس خانگی، کم کالری و با کیفیت را می توانید با خیال راحت بخورید و از  طعم و تردی آن لذت ببرید.

طرز تهیه: سیب زمینی را بشویید و خشک کنید. سپس با دستگاه مخصوص یا چاقوی تیز  بصورت نازک ورقه کنید.سیب زمینی های ورقه شده را داخل کاسه ای بریزید و روغن زیتون را روی آن بریزید. آنها را خوب زیر و رو کنید تا همه ورقه ها به روغن آغشته شوند.

کف یک سینی یا ظرف مسطح مناسب مایکروفر کاغذ روغنی بیندازید. سیب زمینی ها را کف ظرف بچینید و روی آن به میزان دلخواه نمک بپاشید. ظرف را به مدت ۵ دقیقه داخل مایکروفر قرار دهید تا چیپس ها برشته و ترد شوند. زمان پخت در مایکروفر بسته به توان مایکروفر و همچنین ضخامت برش های سیب زمینی می تواند متغیر باشد. سیب زمینی ها را چک کنید ، زمانیکه کاملا برشته و ترد شدند چیپس آماده است. این چیپس خانگی و سالم را بصورت تازه سرو کنید و از این اسنک خوشمزه و بی ضرر لذت ببرید.

حاضر است در : ۱۰ دقیقه
وعده: عصرانه, میان وعده
دسته بندی دستور آشپزی : آشپزی ماکروفر, اسنک و تست
مواد لازم : روغن زیتون, سیب زمینی


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *