آیا آلت تناسلی دچار شکستگی می شود؟

آیا آلت تناسلی دچار شکستگی می شود؟

آیا شکستن آلت تناسلی امکان پذیر است؟

ابتدا این سوال مهم مطرح شده است که آیا شکستن آلت تناسلی امکان پذیر است و آلت دچار شکستگی می گردد این امیر بسیار نادر و یا بعبارتی غیر ممکنمی باشد که در مطلب زیر به این موضوع مهم اشاره شده است.

آلت تناسلی در مردان بدون استخوان است اما شکستگی آلت تناسلی اتفاقی ناخوشایند و البته بسیار رایج است. شکستگی زمانی رخ می‌دهد که دخول با شدت انجام شود یا آلت به اطراف انحراف پیدا کند. بافتی که آلت تناسلی را تشکیل داده، غشایی ضخیم و در عین حال سخت است

که امکان نعوظ و تورم بافت‌های خونی را فراهم کرده و باعث سختی آلت هنگام رابطه جنسی می‌شود.به دنبال حرکات اشتباه یا شدت بالای رابطه جنسی این غشاء پاره شده و با درد و تورم همراه می‌شود. در صورتی که دچار شکستگی آلت تناسلی شدید خود را سرزنش نکنید. شکستگی آلت تناسلی در تمامی شرایط به معنی از بین رفتن کامل رابطه جنسی نیست.

تصادفی است که برای هر شخصی ممکن است اتفاق بیفتد. *برای تسکین درد و کبودی از مقداری یخ استفاده کنید ولی یخ را مستقیما روی پوست نگذارید. * فورا به متخصص مراجعه کنید تا خونمرگی را خارج کرده و در صورت نیاز با عمل جراحی شکستگی را رفع کند.

در مواردی ممکن است بعد از شکستگی، آلت کمی انحراف پیدا کند اما اگر شکستگی شدید باشد مشکلات نعوظی رخ می‌دهد. بروز مشکلات ادراری نیز دور از ذهن نیست و به همین دلیل لازم است حتما به متخصص در اولین فرصت مراجعه کنید. شکستگی درمان‌پذیر است.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *