متجاوز جنسی به چه کسی الحاق می شود؟

متجاوز جنسی به چه کسی الحاق می شود؟

متجاوز جنسی چه کسی است؟

در مطلب زیر در مورد شخص متجاوز صحبت شده است و معمولا متجاوزان بخصوص متجاوزان جنسی افرادی هستند که دچار بیماری های روحی و روانی هستند که در مطلب زیر به این موضوع اشاره شده است.

معمولا وقتی مردی دست به تجاوز می‌زند به او می‌گویند بیمار روانی است اما جالب است بدانید تمامی متجاوزین بیمار نیستند. بیمار تجسم کردن این افراد تنها باعث رفع اتهام از آنها می‌شود و به جای محکوم کردن آنها به زندان باعث می‌شود تنها به درمان اجباری محکوم شوند.

تنها در برخی موارد فرد متجاوز مبتلا به بیماری‌هایی مثل اسکیزوفرنی است. تمام مردان در شرایط خاص می‌توانند متجاوز جنسی باشند اما متخصصان آنها را به ۳ دسته تقسیم می‌کنند: -مردانی که در بزرگسالی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند -مردانی که در کودکی در خانواده مورد تجاوز جنسی واقع شده‌اند –

مردانی که در کودکی در خارج از خانواده مورد تجاوز جنسی واقع شده‌اند اکثر این افراد زمانی دست به تجاوز می‌زنند که یا مواد مخدر مصرف کرده‌اند یا مست هستند. تنها ۴ درصد متجاوزین جنسی بیماران روانی هستند و تعداد بیشماری از آنها مردانی هستند که در دوران نوجوانی در خانواده مورد تجاوز قرار گرفته‌اند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *