آیا با وجود ویروس HIV میتوان زندگی جنسی موفقی داشت؟

آیا با وجود ویروس HIV میتوان زندگی جنسی موفقی داشت؟

زندگی جنسی در کنار ایدز

اگر میخواهید یک رابطه جنسی موفقی داشته باشید در ابتدا باید درباره این بیماری با همسرتان صحبت کنید تا بدانید که آیا در این رابطه جنسی ایمنی دارید یا خیر؟که در مطلب زیر اطلاعات کامل گذاشته شده است.

صحبت کردن با همسرتان درباره ویروس اچ‌آی‌وی که باعث بیماری ایدز می‌شود، قطعا کار جذابی نیست، اما این مهم‌ترین گامی است که باید بردارید تا رابطه جنسی ایمنی داشته باشید. اساسا آگاهی داشتن نسبت به وضعیت خودتان، وضعیت همسرتان و آشنایی با روش‌های جلوگیری از سرایت عفونت،

اهمیت زیادی دارند. در ادامه به نکاتی اشاره می‌کنیم که امنیت زندگی جنسی افراد مبتلا به اچ‌آی‌وی را بیشتر می‌کنند. در چنین شرایطی، در قدم اول حتما به همسرتان درباره وضعیت اچ‌آی‌وی خودتان توضیح دهید تا او در جریان وضعیت شما قرار بگیرد. ضمن این‌که باید همیشه برای برقراری رابطه با همسرتان از کاندوم لاتکس استفاده کنید.

باید بدانید که انواع مختلفی از اچ‌آی‌وی وجود دارد و به همین دلیل ممکن است اگر هر دو طرف مبتلا به اچ‌آی‌وی باشند و رابطه غیرایمنی برقرار کنند، باعث سرایت گونه‌های مختلف اچ‌آی‌وی به بدن همدیگر شوند.برای همین است که باید همیشه رابطه جنسی ایمنی

برقرار کنید، حتی اگر همسرتان هم اچ‌آی‌وی مثبت باشد. ضمنا این کار از انتقال بیماری‌های جنسی دیگر به بدن شما محافظت می‌کند که هر کدام می‌توانند شرایط اچ‌آی‌وی را پیچیده‌تر و سخت‌تر کنند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.