آیا در دوران پیری و میانسالی رابطه جنسی وجود دارد؟

آیا در دوران پیری و میانسالی رابطه جنسی وجود دارد؟

آیا بیماری سالمندی بر روی رابطه جنسی موثر است؟

شاید بعضی از افراد فکر میکنند که در سن میانسالی و یا دوران پیری رابطه جنسی وجود نخواهد داشت و بسیاری از بیماری های این دوران مانع از این رابطه خواهد شد. در مطلب زیر بطور کامل توضیح داده شده است.

ابتلا به بیماری‌های رایج در دوران سالمندی لزوما به این معنا نیست که شما باید رابطه جنسی را برای همیشه متوقف کنید. بعضی از افراد در دوران سالمندی با این مشکلات مواجه می‌شوند: آنژین صدری، حمله‌های قلبی، بای‌پس عروق کرونر و نارسایی قلبی. اگر شما هم به یکی از این مشکلات مبتلا هستید،

پس به نکات زیر دقت کنید. تعداد زیادی از افراد در دوران سالمندی تصمیم می‌گیرند که رابطه جنسی را برای محافظت از سلامتی همسرشان متوقف کنند، اما واقعا هیچ نیازی به این کار نیست. خود این بیماران هم باید بدانند که چه زمانی می‌توانند فعالیت جنسی را دوباره شروع کنند و با راهنمایی‌های لازم آشنا شوند. به نظر متخصصان، هیچ دلیلی برای ترس از فعالیت جنسی وجود ندارد.

بسیاری از بیماران می‌توانند در عرض سه ماه، فعالیت جنسی عادی را شروع کنند و در کنار آن باید فعالیت‌های بدنی روزانه را هم جدی بگیرند تا شرایط خودشان را به فعالیت جنسی عادی نزدیک سازند. برای مثال، بالا رفتن از پله‌های ساختمان به‌اندازه یک طبقه، ضربان قلب را به‌طور متوسط به ۱۱۷ تپش در دقیقه می‌رساند؛ یعنی دقیقا ضربانی که در حین رسیدن به اوج لذت جنسی تجربه می‌شود.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *