زمان مهم ترین نکته در کاهش استرس روز عروسی

زمان مهم ترین نکته در کاهش استرس روز عروسی

کاهش استرس روز عروسی با رعایت زمان

در مطلب زیر راهکارهای بسیار جالبی برای کاهش و از بین بردن استرس عروس و داماد در روز عروسیشان ارائه شده است و این کارها فقط با رعایت کردن زمان امکان پذیر خواهد بود در غیر اینصورت نتیجه عکسی خواهد داشت.

هر فردی دارای ظرفیت‌های مشخصی است و نباید بیش از توان خودش، مسئولیت بر عهده بگیرد. بنابراین، برای جلوگیری از بروز مشکلات مختلف و ایجاد استرس بیش از حد، بهتر است که بخشی از مسئولیت‌ها و کارها را به دوستان و بستگان قابل اعتماد واگذار کنید.انجام دادن همین کارهای به‌ظاهر کوچک (اما وقت‌گیر)

توسط دیگران، شما را از مسائل آزاردهنده و استرس رها می‌کند. در روز عروسی، زمان را هدر ندهید! شاید فکر کنید که در روز عروسی می‌توانید به فعالیت‌های مختلفی بپردازید و اصلا نگران زمان نباشید. برای مثال، زمان بیشتری را به آرایشگاه اختصاص بدهید یا همراه با همسر آینده‌تان ناهار بخورید و…

شاید این کارها واقعا وسوسه‌برانگیز باشند و جذاب به نظر برسند، اما در این روز نباید همزمان به چندین کار بپردازید و وقت را هدر بدهید. شما در روزهای بعد از عروسی، وقت خیلی زیادی برای این کارها خواهید داشت. بنابراین، فقط به کارهای ضروری بپردازید و انجام دادن کارهای ضروری را به لحظه آخر موکول نکنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *