احساس انزجار چه تاثیری بر کاهش رابطه جنسی دارد؟

احساس انزجار چه تاثیری بر کاهش رابطه جنسی دارد؟

تاثیر نفرت بر کاهش میل جنسی

در بسیاری از افراد یک سری مشکلاتی نیز دیده می شود که زوجین از یک دیگر دور می شوند و این اصلا خوب نیست حال مطلبی با عنوان کاهش برانگیختگی جنسی با احساس انزجار نیز برای شما قرار داده ایم.

یکی از مطالعات اخیر نشان می‌دهد که احساس انزجار و نفرت، تاثیر منفی زیادی بر روی سطح برانگیختگی خانم‌ها دارد که حتی از اثر منفی ترس هم بیشتر است. محققان دانشگاه پورتسموث در این مطالعه به بررسی رابطه بین احساس نفرت و سطح برانگیختگی خانم‌ها پرداختند و به نتایج تازه‌ای رسیدند که در مجله PLOS One چاپ شده است.

در واقع، در این مطالعه، ۷۶ خانم بین سنین ۱۸ تا ۴۲ انتخاب شدند و از طریق روش‌های تازه‌ای، میزان جریان خون در واژن آن‌ها تحت نظارت قرار گرفت تا از این طریق میزان برانگیختگی آنان را تشخیص دهند. در ادامه این افراد به گروه‌های مختلفی تقسیم شدند و به گروهی از آن‌ها تصاویر نفرت‌انگیز زیادی درباره اجساد انسان‌ها،

بیماری‌ها یا جراحت‌های دل‌خراش و… به آن‌ها نشان داده شد. از طرفی به گروهی دیگر، تصاویر ترسناک درباره حیوانات خطرناک، ارتفاع، اسلحه‌ها، گردباد و آتش نشان داده شد. در پایان مشخص شد که وقتی خانم‌ها در حین رابطه زناشویی، نسبت به چیزی احساس انزجار می‌کنند، برانگیختگی جنسی‌شان خاموش می‌شود.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *