اختراع قرص پیشگیری از نوع مردانه

اختراع قرص پیشگیری از نوع مردانه

از قرص پیشگیری مردانه چه میدانید؟

در مطلب زیر در مورد اختراع قرص پیشگیری از بارداری برای مردان خبر می دهد و به زودی این قرص ها روانه بازار می شود و آقایان میتوانند براحتی از این قرص ها استفاده کنند.

بر اساس تحقیقی که مشروح آن در مجله medical science متنشر شده است، به زودی قر‌ص‌های پیشگیری از بارداری مردانه راهی بازار خواهد شد. گروهی از بیولوژیست‌ها و داروسازهای دانشگاه اوساکا در ژاپن متوجه شدند ۲ داروی Xyclosporine A و Fk۵۰۶ که برای پیشگیری از پس زدن عضو به بیماران داده می‌شود قدرت باروری را کاهش می‌دهد.

بر همین اساس محققان آزمایش را روی موش‌ها انجام دادند و و متوجه شدند تزریق این دارو به جوندگان باعث کند شدن فعالیت اسپرماتوزوئیدها برای ۴ تا ۵ روز می‌شوند. همچنین توانایی نفوذ به تخمک را از اسپرم می‌گیرد. بعد از گذشت چند روز از قطع مصرف دارو قدرت باروری مجدد به جوندگان بازمی‌گردد.

به عبارتی مصرف این دارو باعث ناباروری نمی‌شود و تاثیری در میل جنسی ندارد. تنها توانایی بارور کردن تخمک را از اسپرم‌ها می‌گیرد. محققان از این کشف خود استفاده کرده و داروی جلوگیری از بارداری مردانه ساخته‌اند. در حال حاضر بررسی در حال انجام روی انسان‌هاست تا دوز داروی مصرفی مشخص شود.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *