از نقاط حساس بدنتان چه میدانید؟

از نقاط حساس بدنتان چه میدانید؟از نقاط حساس بدنتان چه میدانید؟

نقاط حساس بدن

در مطلب زیر در مورد نقاط حساس بدن خانم ها و آقایان صحبت شده است شاید شما حتی به این موضوع فک نکرده باشید که کدام نقطه دیگر بدنتان می تواند حساس باشد و تحریک پذیری بیشتری را ایجاد کند.

به نظر متخصصان، نوازش کردن و بوسیدن داخل مچ دست می‌تواند تمام احساسات شما را برانگیخته کند. بنابراین اگر قصد دارید که با همسرتان معاشقه کنید، این راه جدید را امتحان کنید، و سعی کنید با انگشتان یا زبان‌تان داخل مچ دست همسرتان را نوازش کنید. احتمالا بسیاری از زوج‌ها هرگز به این نقطه از برانگیختگی احساسات نرسیده‌اند،

و با تجربه کردن این حالت حتما شگفت‌زده خواهند شد. دهان و لب‌ها، جزء حساس‌ترین نقاط بدن هستند که بوسیدن و نوازش کردن آن‌ها باعث ترشح دوپامین در مغز می‌شود. به نظر متخصصان، بوسیدن اولین چیزی است که در روابط بلندمدت بین زن و شوهرها اهمیت پیدا می‌کند و می‌تواند موثر باشد. در واقع، بزاق حاوی مقدار زیادی هورمون جنسی تستوسترون است و به همین دلیل تاثیرگذاری بوسیدن را بالا می‌برد.

متخصصان امور جنسی می‌گویند که بدن انسان دارای پتانسیل‌های زیادی برای لذت بردن در نقاط مختلف است و اغلب زوج‌ها از این نقاط حساس می‌گذرند. یکی از این حساس‌ترین نقاط پشت زانو است که نوازش کردن، بوسیدن و ماساژ دادن آن می‌تواند واقعا موثر باشد. در واقع پوست پشت زانو بسیار نازک است و به همین دلیل نوازش کردن این ناحیه باعث تحریک شدن عصب‌های بیشتری می‌شود.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *