اصول اصلاح موهای بدن

اصول اصلاح موهای بدن

اگر قصد اصلاح موهای بدنتان را دارید پیشنهاد می کنیم از ژل های مخصوص اصلاح استفاده کنید تا با جوش های قرمز و التهاب و تورم در این ناحیه مواجه نشوید. سعی کنید سرعتتان را برای اصلاح موهای صورتتان بالا نبرید تا باعث بریدگی نواحی مختلف پوستتان نشوید.

اگرچه اصلاح موهای بدن بدون استفاده از آب و کف موجب صرفه‌جویی در زمان می‌شود، اما در اکثر موارد باعث شکل‌گیری جوش‌های قرمزی می‌گردد که تا چند روز باقی می‌مانند. توصیه متخصصان این است که از کرم‌ها و ژل‌های اصلاح برای جلوگیری از این مشکل استفاده کنید. کرم‌ها و ژل‌های اصلاح طوری طراحی شده‌اند که تیغ به‌راحتی روی پوست حرکت کندو به فشار دادن نیازی نداشته باشد. اگر از این محصولات استفاده نکنید، اصلاح موها معمولا با بریدگی‌ها، آسیب‌های مختلف پوستی و التهاب همراه می‌شود. حتی استفاده از خود آب بهتر از این است که از هیچ چیزی کمک نگیرید. متاسفانه بیشتر افراد،‌ اصلاح مو با استفاده از تیغ را خیلی سریع انجام می‌دهند، بدون این‌که از پیامدهای مخرب این کار باخبر باشند.

اصلاح موهای بدن با سرعت زیاد، احتمال بریدن پوست، ملتهب کردن آن و ندیدن برخی موها را افزایش می‌‌دهد. به نظر متخصصان، باید تیغ را به‌آرامی روی پوست حرکت دهید و حتی بین حرکت وقفه ایجاد کنید. اگر استفاده از تیغ با بریدگی و خون‌ریزی در پوست همراه بود، قسمت آسیب‌دیده را نادیده نگیرید. در این مواقع، باید پوست زخم‌شده را فشار دهید تا خون‌ریزی آن متوقف شود. در ادامه و بعد از توقف خون‌ریزی، می‌توانید از محصولات ضدتعریق استفاده کنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *