افزایش تصادفات با کشیدن سیگار در اتومبیل

افزایش تصادفات با کشیدن سیگار در اتومبیل

تاثیرات کشیدن سیگار در اتومبیل

در مطلب زیر به خطرات کشیدن سیگار و حواس پرت شدن رانندگان صحبت شده است که یکی از خطرات آن افزایش تصادفات رانندگی می باشد که در زیر به این خطرات اشاره می کنیم.

خسته شدن از رانندگی کردن طولانی، عصبی شدن به‌خاطر ترافیک زیاد و عادت کردن به رفتارهای نادرست، باعث می‌شوند که بسیاری از افراد در حالی که پشت فرمان ماشین هستند، سیگارشان را روشن کنند. با این‌حال، سیگار کشیدن در حال رانندگی، می‌تواند اثرات منفی و مخرب سیگار کشیدن را حتی بدتر کند.

آمارهایی که از بزرگراه‌های سطح جهان جمع‌آوری شده‌اند،‌ نشان می‌دهند که سیگار کشیدن در حال حاضر یکی از عوامل برجسته‌ای است که باعث تصادفات رانندگی در سطح جاده‌ای می‌شود. بنابراین می‌بینید که موضوع فقط خود سیگار کشیدن نیست. اگر می‌خواهید این مشکل را حل کنید،‌

پس باید اتومبیل شما برای خودتان و برای همه کسانی که سوارش می‌شوند، به یکی از مناطق «سیگار ممنوع!» تبدیل شود! ضمن این‌که باید هر گونه سیگاری را که داخل اتومبیل پنهان کرده‌اید، سریع‌تر دور بریزید. به‌جای سیگار بهتر است آدامس، خوراکی‌های سبک و بطری آب داخل اتومبیل بگذارید

تا در مواقع عصبی شدن سراغ آن‌ها بروید، نه سیگار. در مرحله بعدی باید تمام بوی سیگاری که داخل اتومبیل مانده است را با استفاده از شامپو زدن به قسمت‌های مختلف اتومبیل و شستن آن‌ها از بین ببرید. در صورت لازم از عطرها استفاده کنید تا بوی سیگار کهنه به حداقل ممکن برسد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *