بررسی جامع 8 مورد از محبوب ترین انواع فست فود

همان طور که می بینیم در دنیای امروز، همه چیز با شتاب و عجله پیش می‌رود و ما همیشه درگیر کار و فعالیت هستیم. بیشتر زمانمان را خارج از منزل سپری می‌کنیم. روش ‌های تغذیه نیز تغییر کرده است و امروزه انواع فست ‌فودها به یکی از محبوب‌ ترین و پرمصرف ‌ترین نوع غذاها در سراسر جهان تبدیل شده ‌اند.

اگر در اطراف خود نگاهی بیندازید، در همه جا می‌توانید رستوران‌ های فست ‌فود و فروشگاه های فرآورده های پروتئینی را مشاهده کنید که در حال ارائه خدمات به مشتریان خود هستند. راه‌اندازی یک رستوران فست ‌فود یا اخذ نمایندگی فروشگاه های پروتئینی به یک شغل پرسود و با درآمد بالا تبدیل شده است.

فروشگاه اینترنتی صوفیکو با ارائه پخش عمده و جزئی فرآورده های پروتئینی متنوع از جمله سوسیس و کالباس به رستوران ها و هایپرمارکت ها خدمات خوبی ارائه می کند. شما می توانید با ثبت سفارش خود کالای خود را در کمترین زمان ممکن و با هزینه کم در درب منزل دریافت کنید.

انواع فست فود

انواع فست فود دسته ای از مواد غذایی در نظر گرفته شده اند که در سریع ترین زمان ممکن در هر رستورانی سرو می شود. فست فود برای اینکه فرآیند سرو غذا تا حد امکان بدون مشکل باشد در برآوردن انتظارات مشتریان به بهترین شکل ممکن موفق بوده است.

۱- هات داگ

هات داگ | انواع فست فود

هات داگ یکی از قدیمی ترین انواع فست فودهاست که بخاطر نان و سوسیس بلندی که با سُس کچاپ یا خردل تزئین شده، معروف شده است. این فست فود از سوسیس پخته شده در نان باگت و با طعم دهنده مانند خردل، کچاپ، پیاز، سس مایونز، پنیر و چیلی سرو می شود. از مهم ترین دلایل محبوبیت آن قیمت کم و راحتی خوردن ساندویچ های هات‌ داگ می باشد

در فروشگاه اینترنتی صوفیکو انواع هات داگ با نام های: هات داگ کلاسیک ، هات داگ با قارچ و پنیر و ابر هات داگ به صورت عمده و جزئی به مشتریان ارائه می شود.

۲- سیب زمینی سرخ شده

سیب ‌زمینی سرخ‌ کرده، یکی از انواع فست فودهای محبوب در سراسر جهان است که در قرن ۱۷ یا ۱۸ توسط بلژیکی ‌ها اختراع شد و بین مردم از خردسال تا بزرگسال به عنوان یکی از غذاهای محبوب شناخته می ‌شود. سیب‌زمینی سرخ‌ کرده نه تنها به‌ طور مستقل بلکه به ‌صورت ترکیبی با نوشابه نیز می ‌تواند یک ترکیب ایده ‌آل باشد. همچنین، سیب ‌زمینی سرخ ‌کرده معمولاً به ‌همراه همبرگر و ساندویچ ‌های مختلف مصرف می ‌شود.

سیب زمینی سرخ ‌کرده با استفاده از خلال‌ های سیب زمینی که به شکل نوارهای باریک برش داده می‌ شوند تهیه می ‌شود. این غذا در سراسر جهان از محبوبیت بالایی برخوردار است و به عنوان یکی از لذیذترین اسنک ‌ها شناخته می ‌شود که در طول تاریخ همیشه مورد توجه قرار گرفته است.

۳- همبرگر

همبرگر
در واقع همبرگر دارای انواع مختلفی است که بیشترین کاربرد آن در ساندویچ ها است. به این صورت که یک یا چند تکه گوشت بین دو یا چند برش نان قرار گرفته است. چاشنی ها و افزودنی‌ های مختلف که در کنار همبرگر استفاده می شود عبارتند از سس‌ها، گوجه فرنگی، خیارشور و سبزیجات می باشد. در بالا اشاره شد که همبرگر انواع مختلفی دارد که شامل برگر گوشتی، برگر مرغ، برگر ماهی، برگر سبزیجات و غیره است. هر نوع همبرگر معمولاً با طعم و ترکیبات خاص خود، سلیقه مخاطبان خود را جلب می ‌کند.

۴- پیتزا

پیتزا به عنوان یکی از محبوب ‌ترین و خوشمزه ‌ترین انواع فست ‌فودها در سراسر جهان شناخته شده و در تمامی کشورها سرو می ‌شود. پیتزا برای اولین بار در کشور ایتالیا پخت و سرو شد. این غذا با استفاده از مواد ساده مانند پنیر، سس گوجه ‌فرنگی و نان درست شد و به سرعت مورد توجه قرار گرفت و از آنجا به سایر نقاط جهان گسترش یافت.

۵- ساندویچ

ساندویچ به عنوان یکی از محبوب ‌ترین غذاهای جهان شناخته می ‌شود و انواع مختلفی دارد. در ترکیبات مواد استفاده شده ساندویچ ها هیچ محدودیتی وجود ندارد و محتویات آن ها متنوع است. به عنوان مثال می توان گوشت، مرغ، ماهی، سبزیجات، پنیر و سس ‌ها را در تهیه ساندویچ استفاده کرد. به دلیل تنوع ترکیبات مورد استفاده در ساندویچ ‌ها، به هر فرد امکان می ‌دهد تا بر طبق سلیقه شخصی خود ساندویچ مورد علاقه را انتخاب کنند.

۶- چیز برگر

به دلیل استقبال افراد از چیز برگر این غذا در لیست محبوب ترین انواع فست فودها قرار گرفته است. چیز برگر به عنوان یک برگر محبوب و خوشمزه در سراسر جهان شناخته می‌ شود. در ترکیبات این نوع برگر از گوشت چرخ کرده، پنیر ذوب شده از جمله گودا استفاده می ‌شود. به دلیل طعم متفاوت و لذیذ چیز برگر، یک غذای بین ‌المللی در سراسر جهان شناخته شده و مورد توجه قرار می‌ گیرد.

۷- مرغ سوخاری

مرغ سوخاری
امروزه مرغ سوخاری از دیگر انواع فست فودهاست که در منوی محبوب ترین غذاهای دنیا قرار گرفته است. این نوع فست فود امروزه در رستوران ها، فودکورت‌ ها و فست‌ فودها به ‌وفور یافت می شود. تاریخچه مرغ سوخاری در منوی رستوران های چینی بوده است که با با ورود به قاره ی آمریکا تا حد زیادی تغییر کاربری داده و تبدیل به یک پیش غذا شده است. از رسم و رسومات چینی ها این است که مرغ سوخاری را در جشن عروسی ها سرو می کنند.

امروزه برای افرادی که مشغله کاری زیادی دارند مرغ سوخاری نیمه آماده به بازار عرضه شده اند. شما می توانید آن را از فروشگاه فرآورده های پروتئینی تهیه کنید. فروشگاه اینترنتی صوفیکو آماده ارائه خدمات به مشتریان و رستوران ها به صورت عمده و جزئی می باشد.

۸- پاستا

پاستا در لیست انواع فست فودهای پر طرفدار قرار می گیرد و اصالت آن به کشور ایتالیا بر می گردد. از انواع مختلف پاستا می توان به چیکن آلفردو و پاستا بیف آلفردو و… اشاره کرد.

خوشمزه ترین فست فود های دنیا

طبق آمار و بررسی ها نشان می دهد روزانه ۸۴ میلیون بزرگسال از انواع فست فودها استفاده می کنند. با گذشت زمان برخی از آیتم ها به منو فست فوها اضافه شده و برخی پس از مدتی حذف شده اند. غذاهایی از جمله برگر کینگ و یا سیب زمینی سرخ کرده مک به منو اضافه شده و دیگر از آن خارج نشده اند. هر چند که این غذاها با گذشت زمان تغییرات جزئی داشته اما مردم همچنان آن ها را دوست دارند و در برخی از موارد قدمت آن ها به بالای ۴۰ سال می رسد.

برخی از این غذاها عبارتند از:

  • سیب زمینی سرخ شده وافلی: از سال ۱۹۸۵ معرفی شد که همچنان در رستوران های Chick- Fil- A ارائه می شود.
  • دابل دابل در فست فود: شامل یک برگر با خردل سرخ شده، به همراه ترشی، پیاز کبابی خرد شده و سس معروف In-N-Out است.
  • سیب زمینی سرخ کرده مکدونالد: چیزی این سیب زمینی را محبوب کرده طعم و مزه آن است. این سیب زمینی از سال ۱۹۴۹ معرفی شد و از قدیمی ترین انواع فست فودها می باشند.
  • ساندویچ مرغ: طعم و مزه این ساندویچ ترکیبی از ترشی و تندی است. که در ترکیبات آن نان کره مال شده، پودر سیر و سس مخصوص خود رستوران می باشد.

به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *