مهمترین ویژگی های آرایشگاه زنانه برای شینیون مو در نیاوران چیست؟

با توجه به بزرگی شهر تهران، ترافیک شهری و نیاز به مدیریت زمان، افراد هر منطقه تمایل دارند تا از خدمات موجود مانند آرایشگاه زنانه و … در اطراف منزل یا محل کار خود بهره مند شوند. در این مطلب قصد داریم تا بهترین آرایشگاه زنانه در نیاوران باهنر را به شما معرفی کنیم.

بهترین آرایشگاه زنانه در نیاوران برای اینکه به چنین جایگاهی برسد باید بتواند وجه امتیاز خاص و ویژه‌ای نسبت به دیگر هم صنفان خود داشته باشد. یکی از این امتیازات می تواند خدمات مربوط به شینیون مو و رنگ مو باشد، که باید با بهترین شکل ممکن به مشتریان ارائه شود.

راز ها و ویژگی های بهترین شینیون مو 

Shape1

معمولاً آرایشگران برای رسیدن به مهارت لازم برای شینیون شیک و بادوام دوره های آموزشی مختلفی را طی می کنند. هرچند بهترین شینیون ویژگیهای خاص خودش را دارد که ما در ادامه به بیان مختصری از ویژگیهای آن می‌پردازیم.

ماندگاری و دوام بالا ی شینیون برای ساعات طولانی

معمولاً آرایشگران برای شینیون موهای مشتریان از وسایل مختلفی مانند تور، سنجاق، گیره مو، تل استفاده می کنند، تا موهای شینیون شده را‌ برای مدت زمان بیشتری ماندگار کنند. همچنین آرایشگران برای حالت دادن موها به فرم خاص مد نظرشان، از موادی مانند ژل، تافت یا انواع نگه‌دارنده مو استفاده می کنند.

معمولاً در مجالس دوام شینیون مو برای خانم‌ هایی که موهای بلندی دارند، بسیار مهم است. زمانی که کیفیت شینیون موها مطلوب نباشد؛ موهای فرد بر اثر تحرک یا تعرق باز می شود و حس آزار دهنده ای برای شخص می سازد. همچنین شینیون بی کیفیت سبب از بین رفتن وقت، هزینه و آرامش افراد می‌شود.

وز نداشتن مو در شینیون 

یکی از ویژگی های یک شینیون باکیفیت این است که موها در آن وز نباشند و صاف و خوش حالت به نظر بیایند. وزی مو ظاهر نازیبایی به شینیون مو‌ها می دهد.

استفاده کم از تافت و چسب مو و سنجاق هنگام شینیون مو

از دیگر ویژگی های یک شینیون خوب آن است که بدون استفاده زیاد از تافت و چسب و سنجاق، با دوام باشد.  تافت زیاد حالت چسبناکی زشتی به موها میدهد. سنجاق زیاد هم باعث احساس ناراحتی در سر افراد می شود. عده ی بسیاری از افراد از فشار سنجاق های زیاد بر سرشان ابراز ناراحتی و گلایه کرده اند.

نبودن ویو در شینیون مو

یک‌ شینیون مو در نیاوران با کیفیت، ویو اضافه ندارد و موج ها توسط آرایشگر حساب شده روی مو ها طراحی می شوند.

استفاده از تکنیک‌هایی متناسب با هر جنس مو در شنیون

معمولاً آرایشگران حرفه ای تلاش می کنند تا در هر شینیون از تکنیکها و متدهای متناسب با جنس موهای مختلف استفاده کنند. معمولاً تکنیک انجام شینیون در موهای صاف و لخت با تکنیک انجام شینیون در موهای فر و مجعد و وز تفاوت دارد. آرایشگر ماهر باید از هر یک از این تکنیک ها آگاهی لازم را داشته باشد.

ویژگی دیگر بهترین آرایشگاه زنانه در نیاوران (باهنر) داشتن خدمات باکیفیت رنگ مو می باشد؛ در ادامه به بررسی این خدمات می پردازیم.

رنگ مو در آرایشگاه زنانه در نیاوران

Shape2

یکی از خدمات بسیار محبوب آرایشگاه ها رنگ مو است . در سراسر جهان افراد بسیاری برای بهره مندی از خدمات رنگ مو به آرایشگاه ها مراجعه می کنند. انتخاب رنگ مو شرایط و ضوابط خاصی دارد. معمولاً افراد رنگ مو را متناسب با چهره ی خود و رنگ پوست و رنگ چشم هایشان انتخاب می کنند.

برای افرادی با پوست های روشن، بهترین انتخاب رنگ های شرابی، بلوند مات یا دودی، مشکی و فندقی است. همچنین افرادی با پوست های برنزه یا گندمگون با رنگ های قهوه ای، عسلی، مسی و شیری بسیار جذاب تر خواهند شد. برای پوست های سبزه و تیره رنگ های آجری، شرابی، شاه بلوطی و فندقی بهترین انتخاب خواهد بود. یک آرایشگر ماهر باید بتواند بهترین گزینه را برای مشتری خود تشخیص دهد و با بیانی شیوا با مشتری به گفتگو پیرامون آن بپردازد.

در ادامه به بررسی ویژگی‌ آرایشگاه خوب برای رنگ کردن مو می پردازیم.

جنس مرغوب و با کیفیت رنگ مو

به جرأت می توان گفت اولین و مهمترین گزینه در انتخاب آرایشگاه زنانه خوب برای رنگ مو، آرایشگاهی است که از مواد و رنگ مو های با کیفیت و مرغوب استفاده می کند. هر چه مواد با کیفیت تر باشند احتمال آسیب به مو کمتر خواهد شد.

توجه به جنس مو و حساسیت پوست سر مشتری 

رنگ مو انتخابی توسط آرایشگر باید به گونه ای انتخاب شود که با جنس موی مشتری و جنس پوست سرش تناسب داشته باشد و باعث آسیب نشود. متاسفانه گاهی دیده می شود که رنگ موی بی کیفیت موها را می‌سوزاند و یا زبر و وز می کند؛ بدترین اتفاق زمانی است که مواد شیمیایی رنگ مو باعث سوختن پوست سر و ایجاد تاول در پوست سر می شوند. بدون شک احتمال پیش آمدن چنین وضعیتی با استفاده از رنگ موی نامرغوب بسیار زیاد است.

آشنایی با رنگ‌ مو های به روز دنیای مد 

Shape3

یک آرایشگر ماهر باید با مدل های به روز رنگ مو آشنایی داشته باشد و بتواند بهترین پیشنهاد را برای تغییر رنگ مو به مشتری خود ارائه کند.

تبحر در رنگ سازی مو 

یک آرایشگر ماهر باید بتواند با نحوه ی ترکیب رنگهای مختلف و اکسیدان برای رسیدن به رنگ دلخواه مشتری، آشنایی و مهارت داشته باشد.

داشتن احساس مسئولیت در زمان انجام رنگ مو

یک آرایشگر ماهر باید پس از آنکه رنگ ترکیب شده را روی سر مشتری گذاشت، احساس مسئولیت داشته باشد و در فواصل زمانی منظم تا زمانی که مو به رنگ مورد نظر نزدیک می شود مدام موها را تحت دقت و نظارت خود قرار دهد. بی دقتی در این بخش باعث سوختن موها و آسیب آن ها می شود.

سخن پایانی 

شما می توانید برای انجام رنگ مو و شینیو مو های خود با مراجعه به آرایشگاه قصر جم با خیالی آسوده از خدمات آن ها بهره مند شوید. اگر به دنبال آرایشگاه زنانه برای انجام رنگ مو و شینیون هستید، توصیه ی ما این است که حتما به آرایشگاه زنانه قصرجم در نیاوران ( باهنر ) مراجعه کنید.پس از تعیین وقت با شماره های ۴۰۲۲۸۸۵۲-۰۲۱ و ۴۰۲۲۸۸۲۱-۰۲۱ و همراه۰۹۱۹۵۰۲۸۱۵۰ و مراجعه به آرایشگاه زنانه قصر جم از تجربه و توانمندی آرایشگاه بهره مند شوید .


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *