تاثیرات توجه کردن به همسر

تاثیرات توجه کردن به همسر

توجه کردن به همسر چه تاثیراتی دارد؟

اگر میخواهید بهترین نتیجه در زندگی زناشویی نصیبتان شود اینست که با تمام وجود به همسرتان توجه نشان دهید و هنگام شب ساعتی را به همسرتان اختصاص دهید تا شب را به آرامی بگذراند.

بهترین راه برای برقراری ارتباط نزدیک با همسرتان، این است که با تمام وجود به او توجه کنید، حواس‌تان کاملا به او باشد و بتوانید این کار را بارها و بارها انجام دهید. توجه کردن با تمام وجود، یعنی درگیر شدن کامل با تمام چیزهایی که بین شما و همسرتان در لحظه حال مشترک است.

در این حالت واقعا باید به افکار و احساسات همسرتان و کارهایی که همراه با او انجام می‌دهید، دقت کنید. توصیه متخصصان در مواقعی که می‌خواهید شام بخورید، این است که حتما تلویزیون را خاموش کنید. حتی شب‌ها بهتر است تلفن همراه هوشمند یا تبلت خودتان را خاموش کنید

تا بتوانید وقت خیلی بیشتری را با همسرتان بگذرانید. دقت داشته باشید که منظور متخصصان از وقت گذاشتن برای همدیگر، تجربه مشترک در کنار هم و استفاده مشترک از زمان است. شاید فکر کنید که بازگو کردن برخی از این نکات ضرورتی ندارد، چون همه ما از این نکات آگاهی داریم.

با این‌حال،‌ بهتر است به این فکر کنید که چطور بیشتر ما معمولا درگیر مسائل مختلف می‌شویم و در بیشتر موارد با تمام حواس به همسرمان توجه نمی‌کنیم. به نظر متخصصان، اگر زوج‌ها واقعا در زمان حال با هم صمیمی نباشند، هر رابطه‌ای می‌تواند سریعا پژمرده و فرسوده شود.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *