تظاهر در رسیدن به ارگاسم در رابطه جنسی ممنوع!

تظاهر در رسیدن به ارگاسم در رابطه جنسی ممنوع!

تظاهر به ارگاسم ممنوع

در مطلب زیر در مورد تمارض یا تظاهر به رسیدن ارگاسم در زنان و یا مردان صحبت میکنیم معمولا این تظاهر به معنی فریب نیست بلکه قصد این افراد ناراحت نکردن شریک جنسیشان می باشد.

متخصصان معتقدند که کسانی که تظاهر به ارگاسم می‌کنند، باید برای همیشه این رفتار را کنار بگذارند. گاهی اوقات خانم‌ها یا حتی مردان تظاهر می‌کنند که به ارگاسم رسیده‌اند، فقط به این دلیل که نمی‌خواهند به احساسات همسرشان لطمه بزنند. اگرچه اغلب اوقات، این فریب و تظاهر از شدت عشق و علاقه به همسر نشأت می‌گیرد،

اما هنوز هم نوعی فریب محسوب می‌شود و هنوز هم می‌تواند مخرب باشد. وقتی چنین رفتاری انجام می‌دهید، همسرتان هیچ وقت یاد نمی‌گیرد که چطور باید شما را به اوج لذت برساند و در نهایت اگر این وضعیت را ادامه دهید، از نداشتن رابطه جنسی موفق آزرده خواهید شد.

پس به‌جای این‌که تظاهر به ارگاسم کنید، چرا با صداقت در برابر همسرتان قرار نمی‌گیرید و به او نمی‌گویید که از چه کارهایی در رابطه جنسی لذت می‌برید؟ اگر از هر چیزی تنفر دارید، سریعا به همسرتان بگویید! این نکته را هم به‌خاطر داشته باشید که فقط ۳۰ درصد خانم‌ها به‌تنهایی

از طریق مقاربت به ارگاسم می‌رسند، و اصلا غیرطبیعی نیست که نمی‌توانید در حین رابطه جنسی‌تان به ارگاسم برسید. در نهایت این‌که ارگاسم با استرس و اضطراب هرگز سازگاری ندارد؛ پس اگر می‌خواهید از رابطه جنسی لذت ببرید و به ارگاسم برسید، اول باید آرام باشید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.