نرمال ترین مدت زمان رابطه جنسی چقدر است؟

نرمال ترین مدت زمان رابطه جنسی چقدر است؟

مدت زمان مناسب برای رابطه جنسی

در مطلب زیر مناسب ترین مدت زمان برای داشتن یک رابطه جنسی خوب را برای شما عزیزان قرار داده ایم از نظر زوجین مدت زمان ۳ الی ۱۳ دقیقه بهترین زمان ممکن برای داشتن یک رابطه جنسی سالم است.

به گفته محققان آمریکایی و کانادایی مرکز تحقیقات و سکس‌تراپی از نظر اکثر زوج‌ها ایده‌آل‌ترین مدت زمان برای رابطه جنسی بین ۳ تا ۱۳ دقیقه است. محققان پس از زیر نظر گرفتن رابطه جنسی به مدت ۱۰ سال در ۵۰ داوطلب متوجه شدند رابطه جنسی یک تا دو دقیقه‌ای از نظر بسیاری از زوج‌ها بسیار کوتاه است

و لذت جنسی به دنبال ندارد. رابطه ۱۰ تا ۳۰ دقیقه نیز به نظر طولانی‌ می‌رسد و بهترین زمان ۳ تا ۱۳ دقیقه است. در اذهان عموم مردم این باور اشتباه وجود دارد که با افزایش طول رابطه جنسی رضایت جنسی هم افزایش می‌یابد. این موضوع تنها باعث می‌شود افراد در رابطه با زناشویی به دلیل کوتاهی رابطه احساس افسردگی و ضعف ‌کنند.

بیشتر زوج‌ها گمان می‌کنند رضایت جنسی در گرو آلت بزرگ مردانه و انزال دیرهنگام و رابطه جنسی طولانی است در حالی که تحقیقات ثابت کرده هیچ یک از این مسائل در رضایت جنسی نقش ندارند. آنچه مهم است زمانی است که زوج‌ها برای آماده کردن هم قبل از شروع رابطه جنسی قرار می‌دهند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *