تهیه ماسک زمان آلوده شدن هوا

تهیه ماسک زمان آلوده شدن هوا

از انواع ماسک های موجود در بازار، کدامیک برای استفاده زمان آلوده شدن هوا مناسب است؟ چه نوع ماسکی بهتر است تهیه کنیم وقتی با آلوده شدن هوا مواجه می شویم؟ برخی ماسک های ساده و معمولی را نباید تهیه کنید بهتر است ماسک تخصصی و طبی را انتخاب کنید.

این روزها که میزان آلودگی هوا در کلان‌شهرها به اوج خود رسیده است، استفاده از ماسک‌ها برای کم کردن تنفس هوای آلوده، بسیار رایج شده است. اما آیا می‌دانید که تمام ماسک‌ها برای پیشگیری از تنفس هوای آلوده مناسب نیستند و ما نمی‌توانیم هیچ توقعی از ماسک‌های معمولی برای حفظ سلامت سیستم تنفسی‌مان داشته باشیم؟اگر می‌خواهید با ماسک‌های استانداردی که می‌توان در هوای آلوده از آنها استفاده کرد، آشنا بشوید، خواندن ادامه این مطلب را به شما توصیه می‌کنیم.

ماسک تنفسی کربن اکتیو سوپاپ‌دار HY-۸۶۳۶ FFP۳ نوع: کاسه‌ای یا فنجانی کارایی: برای پیشگیری از تماس با ریزگردها در شهرهای آلوده؛ مناسب برای روزهای آلودگی هوا؛مناسب برای کارگران کارخانه سیمان یا داروسازها.

جنس: پارچه‌ای مزایا: ایجاد بهترین پوشش روی صورت؛ بالاترین کیفیت برای فیلتر کردن ذرات آلودگی یا گرد و غبار؛ دارای تسمه قابل تنظیم برای محکم شدن روی صورت مصرف‌کننده. معایب: عدم قابلیت استفاده در برابر گازها و بخارهای شیمیایی.

ماسک تنفسی سوپاپ‌دار اکتیوکربن مدل FAPA PAG۲۶۱۱ FFP۲ نوع: تاشو کارایی: مناسب برای استفاده در روزهای آلودگی هوا به منظور تصفیه گرد و غبار؛برای پیشگیری از تنفس هوای آلوده شهری؛ مناسب برای کارگران کارخانه‌های صنعتی مانند کارخانه سیمان؛ مناسب برای پیشگیری از استنشاق بوهای نامطبوع و مناسب برای پیشگیری از تنفس آلاینده‌های موجود در هوا.جنس: پارچه‌ای

مزایا: این ماسک دارای سوپاپی برای فیلتر کردن ذرات گرد و غبار و کربنی برای جذب مواد شیمیایی و بو است. معایب: عدم پوشش کامل و چسبندگی کامل به صورت (به بینی و دهان).


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *