خانم ها در رابطه زناشویی چه اشتباهاتی دارند؟ (2)

خانم ها در رابطه زناشویی چه اشتباهاتی دارند؟ (2)

محرزترین اشتباهات خانم ها در رابطه زناشویی

گاهی اوقات خانم ها فکر می کنند چون رابطه زناشوییشان کم است همسر آنها هی علاقه ای به زندگی مشترک یا خود فرد ندارد در صورتیکه اینطور نیست و باید بدنبال ریشه این مشکل باشید.

اگر همسرتان نمی‌خواهد رابطه زناشویی داشته باشد یا اگر همسرتان دچار مشکل در نعوظ است، به این معنی نیست که علاقه‌ای به شما ندارد یا مثلا به زن دیگری علاقه‌مند است. استرس، خستگی و افسردگی می‌تواند میل جنسی یک مرد را دچار اختلال کند و حتی خانم‌ها نیز به‌خاطر این عوامل ممکن است دچار مشکل شوند.

مردان به‌طور طبیعی به مقداری استراحت بعد از ارگاسم نیاز دارند و این زمان با بالا رفتن سن آنان، بیشتر می‌شود. مطالعات اخیر نشان می‌دهند خانم‌هایی که تصویر خوبی از بدن خودشان در ذهن دارند، رابطه زناشویی بیشتری را تجربه می‌کنند، کم‌تر از همسرشان خجالت می‌کشند

و حتی ارگاسم بیشتری نسبت به دیگر زنان دارند. حقیقت این است که خانم‌ها برای همسرانشان جذابیت زیادی دارند و مردان به این موضوعات اهمیت زیادی نمی‌دهند که مثلا چه لباسی پوشیده‌اید، یا کی حمام کرده‌اید یا چقدر تغییر وزنی داشته‌اید. اگر به تقویت روحیه نیاز دارید تا سرحال شوید، منتظر نباشید تا همسرتان شما را تشویق کند؛ می‌توانید به‌جای آن، از سوالات مثبت و جذاب استفاده کنید. زوج‌هایی که به‌طور منظم رابطه زناشویی دارند،

خوشحال‌تر هستند و خیلی بیشتر دوست دارند که با هم زندگی کنند. برای حفظ جذابیت و هیجان رابطه زناشویی در بین زوج‌هایی که خیلی وقت است با هم زندگی می‌کنند، باید از فانتزی کردن استفاده کرد. مثلا تصویر جوانی همسرتان را در ذهن در نظر بگیرید. این تخیلات باعث برانگیختگی میل جنسی و برقراری بهتر رابطه زناشویی می‌شود.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.