خبر خوب به حساسان نسبت به لاتکس

خبر خوب به حساسان نسبت به لاتکس

اگر به لاتکس حساسیت دارید بخوانید

در مطلب زیر در مورد کسانیکه به کاندوم یا همان لاتکس حساسیت دارد مطلبی حاوی یک اختراع جدید برای این افراد گذاشته شده است و واقعا این اختراع میتواند زندگی آنها را به نوعی عوض کند.

سال‌هاست که متخصصان و دانشمندان با بیماری‌های مختلف مقاربتی و همچنین ایدز می‌جنگند و البته به نتایج خوبی هم در این زمینه دست پیدا کرد‌ه‌اند، اما این نبرد هیچ‌وقت تمام نمی‌شود. در واقع، این وظیفه علم است که راه‌های درمانی بهتری را کشف کند و روش‌های پیشگیری بهتری ارائه دهد.

در همین راستا، Mahua Choudhury، یکی از استادان مرکز علوم بهداشتی تگزاس، از طراحی مبتکرانه و انقلابی جدیدی در ساخت کاندوم‌های جدید استفاده کرده است. او به‌جای لاتکس، که خیلی‌ها نسبت به آن آلرژی دارند یا اصلا از لاتکس خوش‌شان نمی‌آید،‌ قصد دارد که از هیدروژل ترکیب‌شده با آنتی‌اکسیدان‌های گیاهی استفاده کند.

هیدروژل نوعی پلیمر الاستیک محکم است که عمدتا از آب تشکیل شده و در حال حاضر در ساخت لنزها استفاده می‌شود و به همین دلیل است که تست ایمنی این ماده حداقل تا همین حالا به نصف رسیده. علاوه بر این، چیزی که این نوع کاندوم‌های جدید را از انواع دیگر متمایز می‌کند، آنتی‌اکسیدان‌های گیاهی آن است،

چون این ترکیبات حاوی خواص ضد ایدز هستند. همین نکته است که باعث می‌شود در صورت پاره شدن این کاندوم‌ها، آنتی‌اکسیدان آزاد شود و از تکثیر ویروس‌ها جلوگیری کند. اما تمام مسئله به همین‌جا ختم نمی‌شود، چون پیش‌بینی مخترع این است که فلاونوئیدهای به‌کار رفته در این کاندوم‌ها، لذت جنسی را هم بیشتر می‌کنند.

در واقع، فلاونوئیدها می‌توانند از طریق ریلکس کردن عضله‌ها و افزایش جریان خون شریانی، احساس لذت را افزایش دهند. ضمن این‌که فلاونوئیدها کمک می‌کنند تا نیتریک اسید در سطح بالایی حفظ شود که در تحریک‌پذیری و حفظ نعوظ نقش موثر است. این دانشمند مخترع می‌گوید آزمایش نهایی کاندوم‌های تازه‌اش تا ۶ ماه دیگر کامل خواهد شد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *