موانع مهم بر سر راه روابط زناشویی (3)

موانع مهم بر سر راه روابط زناشویی (3)

علت عدم موفقیت رابطه زناشویی

یکی دیگر از موانعی که باعث عدم موفقیت روابط زناشویی می گردد کاهش میل جنسی می باشد که این کاهش علت های زیادی همچون تغییر هورمون ها و … دارد که در مطلب زیر به آن اشاره می کنیم.

وقتی تعادل هورمونی انسان‌ها دچار اختلال شود، قطعا زندگی جنسی هم تحت تاثیر این عدم تعادل قرار می‌گیرد و با اخلال مواجه خواهد شد. میل جنسی در بین انسان‌ها تا حد زیادی به‌واسطه تستوسترون تنظیم می‌شود و پیش از هر چیزی، اهمیت دارد. اگر نگران عملکرد درست هورمون‌ها هستید و فکر می‌کنید

این مسئله مانع از رابطه جنسی موفق شما شده است، نباید بیش از حد خودتان را نگران کنید. در واقع، مردان می‌توانند به اورولوژیست مراجعه کنند و خانم‌ها به متخصصان زنان. درمان‌های پزشکی ساده در اغلب موارد می‌توانند موثر باشند و کیفیت زندگی جنسی را دوباره افزایش دهند.

اگر افراد بیش از حد برای رابطه جنسی خسته باشند و از هیچ چیز دیگری هم لذت نبرند، این امکان وجود دارد که دچار افسردگی شده باشند و حتی با معضل کم‌خوابی یا بی‌خوابی مواجه باشند. به نظر متخصصان، در چنین مواقعی، اولین گام برای زندگی جنسی بهتر این است که افسردگی را درمان کنید. بنابراین اگر چنین مشکلاتی دارید، حتما به یک متخصص مراجعه کنید

تا درمان‌های لازم برای خلق‌وخوی بهتر را دریافت کنید و از این طریق، شور و شوق دوباره برای زندگی را به دست بیاورید. درمان‌های افسردگی اغلب شامل داروهای مختلف می‌شود، اما افراد زیادی هستند که می‌توانند از طریق درمان‌های مشورتی یا تغییر در رژیم غذایی، ورزش کردن و تغییر در عادات خواب، ‌دوباره نشاط زندگی را به دست بیاورند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.