درمان استرچ مارک با کره کاکائو

درمان استرچ مارک با کره کاکائو

بهتر است با معایب و مزایای مصرف کره کاکائو آشنا شوید این ماده خوراکی می تواند استرچ مارک‌های دوران بارداری را از بین ببرد. به همین منظور می توانید کره کاکائو را روی پوست خود بمالید و مانع بروز استرچ مارک روی پوستتان شوید.

شاید از مادر یا مادربزرگ یا سالمندان خانواده شنیده باشید که بهترین راه برای، این است که از کره کاکائو و ویتامین E استفاده کنید و آن‌ها را روی پوست بمالید. شاید حتی بعضی از شما این کار را انجام داده باشید! با این‌حال، هیچ مدرک پزشکی وجود ندارد که ثابت کند این مواد واقعا تاثیر می‌گذارند.

برخی متخصصان می‌گویند که ویتامین E و کره کاکائو واقعا هیچ مصرف پزشکی برای درمان اسکارها ندارند. البته هنوز هم کسانی هستند که به قدرت کره کاکائو برای جلوگیری از بروز استرچ مارک‌های ناشی از بارداری اعتقاد دارند. بنابراین چه چیزی هنوز باعث می‌شود که بعضی افراد از استفاده کره کاکائو منصرف نشوند؟ متخصصان پوست می‌گویند که کره کاکائو می‌تواندمرطوب‌کنندگی غلیظ و عمیقی برای پوست فراهم کند و در واقع از این طریق عمل می‌کند. وقتی این میزان از رطوبت به درون پوست وارد می‌شود، می‌تواند از شکل‌گیری استرچ مارک‌های جدید جلوگیری کند. بنابراین کلید اصلی همان مرطوب‌کنندگی است،‌ اگر می‌خواهید که واقعا از بروز استرچ مارک‌ها جلوگیری کنید. به توصیه متخصصان، استفاده از وازلین هم می‌تواند این مرطوب‌کنندگی غلیظ را برای شما فراهم کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *