طرز تهیه غذای مغذی سالاد ماکارونی با مرغ و طالبی

طرز تهیه غذای مغذی سالاد ماکارونی با مرغ و طالبی

طرز تهیه سالاد ماکارونی بهمراه مرغ و طالبی

مطلب زیر شامل پخت سالاد ماکارونی میباشد این نوع سالاد بسیار خوشمزه و مغذیست این سالاد بهمراه مرغ و طالبی تهیه می گردد این غذا مورد علاقه افراد بخصوص کودکان میباشد.

سالاد ماکارونی با مرغ و طالبی، سالادی مغذی با طمعی بسیار جذاب و جدید است که می‌تواند به‌سادگی مورد توجه و علاقه بچه‌های بدغذا قرار بگیرد. مواد لازم برای سس این سالاد شامل ۱ حبه سیر رنده‌شده، یک‌چهارم قاشق چای‌خوری نمک، نصف فنجان شیر پرچرب، یک‌چهارم فنجان سس مایونز کم‌چرب،

۳ قاشق غذاخوری ترخون ساطوری و ۱ قاشق غذاخوری سرکه می‌شود. برای خود سالاد هم به ۲۵۰ گرم پاستای پروانه‌ای سبوس‌دار، ۲ فنجان طالبی یا ملون شیرین و خردشده، ۲ فنجان اسفناج ریز و ترد خرده‌شده، ۲ فنجان سینه مرغ خردشده و پخته، مقداری فلفل و یک‌چهارم فنجان ژامبون خردشده نیاز داریم.

طرز تهیه سالاد ماکارونی

برای آماده کردن سس سالاد، تمام مواد را هم بزنید تا ترکیب یکنواختی حاصل شود. سپس، بعد از پختن پاستاها تا نرم شدن آنها، اجازه دهید که کمی خنک شوند و سایر مواد خردکرده را به آنها بیفزایید. سس را روی سالاد بکشید و آن را خنک سرو کنید. هر وعده از این غذا حدود ۲۹۴ کیلوکالری انرژی، ۶ گرم چربی،

۵۴ میلی‌گرم کلسترول، ۳۸ گرم کربوهیدرات، ۳ گرم قند افزوده، ۲۵ گرم پروتئین، ۴ گرم فیبر، ۶۳۳ میلی‌گرم سدیم و ۴۰۰ میلی‌گرم پتاسیم دارد. ضمن اینکه می‌تواند حدود ۱۵ درصد از نیاز روزانه بدن به منیزیم، ۳۸ درصد به ویتامین C و ۵۷ درصد به ویتامین A را هم تامین کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *