دستور پخت تخم‌مرغ تند غربی با روشی متفاوت

دستور پخت تخم‌مرغ تند غربی با روشی متفاوت

طرز تهیه تخم مرغ تند غربی

در مطلب زیر طرز تهیه یک نوع تخم مرغ سبیار خوشمزه را برایتان قرار داده ایم این تخم مرغ بنام تخم مرغ تند غربی می باشد امیدوارم که از تهیه این تخم مرغ لذت ببرید.

تخم‌مرغ پخته با طعم‌های مختلف، یکی از جذاب‌ترین خوراکی‌های سر میز اردور است. از این رو در دستور آشپزی امروز، طرز تهیه تخم‌مرغی تند و غربی را به شما آموزش می‌دهیم. برای تهیه این غذا برای حدود ۲۴ مهمان به ۱۲ عدد تخم‌مرغ بزرگ، یک‌چهارم فنجان ماست یونانی،

یک‌چهارم فنجان سس مایونز، ۲ قاشق غذاخوری فلفل تازه، ۲ قاشق غذاخوری ترشی فلفل سبز خردشده، ۱ قاشق غذاخوری موسیر خردشده،۲ قاشق چای‌خوری سس یا پودر خردل، ۱ قاشق چای‌خوری سرکه، یک‌چهارم قاشق چای‌خوری نمک، یک‌چهارم قاشق چای‌خوری پودر فلفل و ۲۴ برگ تازه گشنیز نیاز داریم.

برای آماده کردن این غذا هم ابتدا تخم‌مرغ‌ها کاملا سفت بپزید و پوست بگیرید. سپس آنها را از وسط دو نیم کنید و زرده‌های‌شان را دربیاورید. زرده‌های پخته، ماست، مایونز، فلفل‌ها، نمک، موسیر، خردل و سرکه را در مخلوط‌کن هم بزنید تا مایه یکنواخت و نرمی درست شود.

هر سفیده تخم‌مرغ را با حدود یک قاشق غذاخوری از این ترکیب پر کنید و روی آن، یک برگ گشنیز بگذارید. هر عدد از این تخم‌مرغ‌ها حاوی حدود ۵۱ کیلوکالری انرژی،‌ ۴ گرم چربی، ۹۴ میلی‌گرم کلسترول، ۱ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم قند، ۳ گرم پروتئین، ۸۸ میلی‌گرم سدیم و ۳۸ میلی‌گرم پتاسیم است.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.