راهنمایی های ساده برای آب کردن چربی شکم

راهنمایی های ساده برای آب کردن چربی شکم

با برخی روش های ساده می توانید چربی شکم خود را از بین ببرید. برخی از بستن پلاستیک برای لاغری موضعی نواحی چاق خود کمک میگیرند این روش تایید شده نیست و آب شدن چربی بدن با ورزش و رژیم غذایی امکانپذیر خواهد بود.

تجمع چربی در شکم زنان بعد از بارداری به دلیل ضعف عضلات شکم و حجم بالای جنین و فشار به جدار شکم و افزایش جذب چربی است. به همین دلیل خانم‌ها برای آب کردن چربی شکم باید ورزشهای شکم متناسب با سن و شرایط بدنی داشته باشند تا بتوانند عضلات شکم را قوی کنند.

همچنین بعد از بارداری باید تغذیه مناسبی داشته باشند و پرخوری نکنند. تقریبا همه زنان بعد از زایمان و درصورتیکه مشکل خاصی نداشته باشند به محض احساس بهبودی می‌توانند ورزش را از سر گیرند. گاهی افراد سعی دارند فقط بخشی از بدن مثلا شکم را کوچک کنند. لاغری موضعی امکانپذیر نیست. آب شدن چربی با ورزش در همه جای بدن صورت می‌گیرد.

گاهی دیده می‌شود، بعضی خانم‌ها بعد از زایمان، برای کوچک کردن شکم، پلاستیکی دور شکم می‌پیچند تا باعث کوچک شدن آن شود این کار فقط باعث افزایش تعریق و دفع آب می‌شود و تاثیری بر کاهش حجم چربی ندارد. البته گاهی بستن پلاستیک به بعضی از بیماران توصیه می‌شود ولی این کار برای اهداف خاصی مثلا افزایش جذب دارو انجام می‌شود.

یک رژیم غذایی ساده برای لاغر شدن سریع و سوزاندن چربی شکم

برای صبحانه:یک واحد میوه یا آب میوه (برای تامین ویتامین) + نان سبوس دار + یک محصول لبنی کم چرب (برای تامین کلسیم) مانند پنیر یا ماست + نوشیدنی مناسب مانند چای، قهوه، آب میوه یا دمنوش های مورد علاقه تان (برای تامین آب بدن).

ناهار:سبزیجات سبزرنگ + ماهی یا تخم مرغ یا گوشت کم چرب + نان سبوس دار + پنیر

میان وعده عصر:یک واحد میوه یا یک پیاله ماست به همراه میوه های ریز یا نان سبوس دار با پنیر کم چرب.

شام:سالاد سبزیجات + ماهی یا مرغ یا تخم مرغ + یک پیاله ماست + نان + یک واحد میوه. میوه، جایگزین مناسبی برای دسرهای شیرین و چرب است که کالری زیادی وارد بدن می کنند. توجه داشته باشید که حجم مرغ یا ماهی تان نیز نباید زیاد باشد. تا جایی که می توانید شام را سبک میل کنید اما از آن صرفنظر نکن


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.