رفع بوی عرق با کمک بوتاکس

رفع بوی عرق با کمک بوتاکس

بوی عرق مشکل اکثر افراد شاغل در محل کارشان است ،این افراد از روش های متعددی برای پیشگیری از تعریق شدید و افزایش بوی بدنشان کمک میگیرند ،از جمله روش های کنترل تعریق بدن می توانیم به تزریق بوتاکس اشاره کنیم .می توانید برای کاهش عرق بدنتان از لباس های نخی و مناسب نیز استفاده کنید .

بوی بد بدن فقط مختص زیربغل نیست، بلکه در هر قسمتی از بدن که دارای غدد سباسه (چربی) و غدد عرق است، به‌وجود می‌آید. با این‌که کارهایی مانند دوش گرفتن روزانه، عوض کردن لباس‌ها و استفاده از محصولات ضدتعریق می‌توانند به کنترل بوی بد بدن کمک کنند، اما بعضی از افراد با مشکلات بیشتری در این زمینه مواجه می‌شوند. اگر شما هم یکی از همین افراد هستید، به راه‌حل‌های زیر توجه کنید.

تزریق بوتاکس
تعریق کمتر معمولا به معنای کاهش بوی بد بدن است، چون رطوبت کمتری را در اختیار باکتری‌های موثر در تولید بوی بد بدن قرار می‌دهد. اگر از محصولات ضدتعریق تجویزی استفاده می‌کنید،‌ اما هنوز هم با تعریق شدید مواجه هستید، با نظر پزشک می‌توانید از بوتاکس کمک بگیرید. تزریق بوتاکس در ناحیه زیربغل و حتی کف دست‌ها، می‌تواند به کاهش تعریق کمک کند. این روش درمانی، فعالیت عناصر شیمیایی خاصی که غدد عرق بدن را فعال می‌کنند، موقتا متوقف می‌سازد و درنتیجه برای مدتی بین ۴ ماه تا یک سال، میزان تعریق را تا ۸۷ درصد کاهش می‌دهد.

پوشیدن لباس‌های پارچه‌ای مناسب
آن دسته از پارچه‌های طبیعی که از پنبه، ابریشم و پشم تهیه می‌شوند،‌ امکان تنفس بسیار بهتری را برای پوست بدن فراهم می‌کنند. یکی از مطالعات منتشرشده در Applied and Environmental Microbiology، برتری این پارچه‌ها را نسبت به پارچه‌های مصنوعی نشان می دهد.

سلامتیسم


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.