روش قهر کردنتان را تصحیح کنید!

روش قهر کردنتان را تصحیح کنید!

اصلاح روش قهر کردن

سعی کنید در زمانیکه با همسرتان جر و بحث می کنید یا باصطلاح می خواهید قهر کنید هیچگاه بدون نتیجه از بحثتان محل را ترک نکنید و بدرستی بایستید و سو تفاهم پیش آمده یا آن مشکل را حل کنید.

برخی مردان یا زنان در مواقعی که باید گفتگو کنند، ناگهان گفتگو را ترک می‌کنند یا اصلا از اول به هیچ سوالی و حرفی جواب نمی‌دهند. این افراد حتی حاضر هستند که به رابطه مشترک‌شان پایان دهند، تا از صدمه دیدن جلوگیری کنند. این افراد ممکن است ناگهان گفتگو را ترک کنند یا دیگر به گفتگو توجه نکنند

و در واقع با همسرشان قهر کنند. معمولا این‌طور به نظر می‌رسد که آنان هیچ اهمیتی به واقعیت اطراف‌شان نمی‌دهند و نباید با آن ارتباط برقرار کنند. برای حل کردن این مشکل، درباره این الگوی رفتاری با همسرتان صحبت کنید و تمام تلاش‌تان را به‌کار بگیرید تا بتوانید

مواقعی که چنین حالتی ایجاد می‌شود را شناسایی کنید.از طرف دیگر، باید برنامه‌ای برای مواجهه با این حالت‌ها تنظیم کنید و مثلا زمان استراحت مشخصی را برای چنین مواقعی در نظر بگیرید. بنابراین هر زمان که توانستید این حالت را کنترل کنید، دوباره به ادامه گفتگو برگردید تا مشکل را حل کنید.

بهترین راه این است که الگوهای اولیه مربوط به عدم همکاری را شناسایی کنید. هرچه این رفتارها بیشتر ادامه پیدا کنند، بیشتر می‌توانند به رابطه شما آسیب برسانند. اگر متوجه شدید که علی‌رغم تلاش‌تان، همان الگوهای رفتاری دوباره تکرار می‌شوند، بهتره است زوج‌درمانی را جدی بگیرید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *