ساده ترین توصیه ها برای برجسته کردن لب ها در خانه

ساده ترین توصیه ها برای برجسته کردن لب ها در خانه

 

لب های برجسته این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده اند بانوانی که می خواهند بدون تزریق ژل لب هایی برجسته و زیبا داشته باشند می توانند از برخی ترفندهای ساده در منزل کمک بگیرند برای افزایش زیبایی چهره می توانید از برخی روش های ساده کمک بگیرید با ما در این بخش همراه باشید.

بسیاری از ما نمی‌توانیم این واقعیت را انکار کنیم که بعضی از بهترین ترفندهای زیبایی صورت را از طریق گفت‌وگو با دوستان‌مان یاد گرفته‌ایم. با این وجود، همیشه بهتر است که از متخصصان و کارشناسان این حوزه برای افزایش زیبایی چهره کمک بگیریم، چون به شرایط فصل‌های

مختلف آگاهی دارند و توصیه‌های خودشان را متناسب با آن‌ها تنظیم می‌کنند.البته همه مردم، به دلایل مختلفی که عموما مالی هستند، به این افراد دسترسی ندارند. پس ما در ادامه شما را با ترفندهای پاییزی برای زیبایی صورت آشنا می‌کنیم که توسط همین متخصصان و کارشناسان ارائه شده‌اند.

برجسته کردن لب‌ها در صورت، یکی از ترفندهایی است که زیبایی ویژه‌ای به چهره شما در فصل پاییز می‌بخشد. شما باید با این کار، چهره خودتان را با رنگ‌های پاییزی هماهنگ کنید. البته ممکن است که ایده برجسته کردن لب‌ها در برخورد اول برای خیلی از افراد سخت به نظر برسد، اما هر کسی با رعایت نکات ساده آرایشی می‌تواند این کار را با موفقیت انجام بدهد.

برای انجام دادن این کار، پیش از هر چیز باید مطمئن شوید که لب‌ها به‌اندازه کافی مرطوب شده‌اند و پوسته‌پوسته نیستند. بعد باید قرمزی قسمت‌های دیگر صورت را با استفاده از کانسیلر، طوری پوشش بدهید که قرمزی لب‌ها بیشتر به چشم بیاید. در ادامه هم باید گونه‌ها را با استفاده از رنگ‌های لطیف کمی با طراوت کنید و از ریمل مژه برای بازتر کردن چشم‌ها استفاده کنید.

برای لایه برداری از لبتان، مقداری شکر قهوه ای و کمی آب را باهم مخلوط کنید. مخلوط را در حرکت‌های دایره وار بر روی لبتان بمالید. سپس لب‌هایتان را بشویید. آن را لیس نزنید، چرا که لبتان را خشک خواهد کرد! همچنین می‌توانید از مسواکتان هم استفاده کنید. با آب گرم کمی آنرا نرم کرده و در حرکت‌های دایره وار بر روی لبتان بکشید. این کار را پیش از استفاده از هر لوازم آرایشی برای لبتان توصیه می‌کنیم.
آب را فراموش نکنید! همیشه یادتان باشد نوشیدن آب می‌تواند به حجیم شدن لب‌هایتان و هیدراته باقی ماندنش کمک فراوانی کند.
اگر در مجموع، پوستتان خشک است سعی کنید روزانه آب بیشتری بیاشامید تا به پوستتان آب کافی برسد. در این صورت لب‌های شما به صورت خودکار نرم و حجیم خواهد شد.به خاطر داشته باشید که لب‌های ترک خرده علامت بدنتان است، بدنتان می گوید که شما احتیاج به نوشیدن آب بیشتری دارید.
رژ لب‌های ارزان می‌توانند لب شما را خشک کنند. ترجیحا قناعت در این مورد را کنار گزاشته و محصولات کمی گران تر بخرید تا کیفیت بالاتری داشته باشند. در طولانی مدت به ارزش این سرمایه گزاری پی خواهید برد.
اگر به برق لب دسترسی ندارید، وازلین همان کار را برایتان خواهد کرد. بعلاوه نقش مرطوب کننده ای عالی وازلین را نمی‌توان دست کم گرفت.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *