شاد شدن زندگی با سرگرمی و فعالیت مشترک

شاد شدن زندگی مشترک با سرگرمی و فعالیت مشترک

تاثیر سرگرمی و فعالیت مشترک در شاد شدن زندگی

اگر از یکنواختی زندگی مشترک خسته شده اید و دوست دارید تغییراتی در خود و زندگیتان دهید توصیه میکنم که به سراغ سرگرمی و فعالیت های مشترک با همسرتان بروید تا بدینوسیله زندگیتان شادتر گردد.

همه ما به سرگرمی‌ها و فعالیت‌های خاصی علاقه داریم که برای‌مان حائز اهمیت خاصی هستند. بدیهی است که افراد متاهل نیز همچنان سرگرمی‌های خاصی برای خودشان داشته باشند، ‌اما اگر می‌خواهند زندگی شادتر و موفق‌تری داشته باشند، باید فعالیت‌ها و سرگرمی‌های خاصی را هم به‌طور مشترک با همسرشان تجربه کنند.

بنابراین همراه با همسرتان، فعالیتی را انتخاب کنید که برای هر دوی شما لذت‌بخش است و هر دوی شما در آن مشارکت می‌کنید. مثلا باغبانی کردن، پیاده‌روی کردن، رفتن به موزه‌های هنری و… . اگر همسرتان به این فعالیت‌های مشترک علاقه‌ای نشان نمی‌دهد، از او درخواست کنید

که مثلا به شما در آب‌یاری گیاهان کمک کند یا به او بگویید که دوست‌تان برای شما بلیت موزه خریده است. اگر همسرتان یک بار در چنین فعالیت‌های مشارکت کند، احتمالا دوباره می‌خواهد آن را تجربه کند. تماشای فیلم می‌تواند لحظات جذاب و لذت‌بخشی را برای زوج‌ها بسازد.

حتی اگر سلیقه‌های متفاوتی در انتخاب ژانرهای سینمایی داشته باشید، باز هم می‌توانید زمینه مشترکی بین خودتان پیدا کنید. فیلم‌های سینمایی، ‌موضوعات جذابی را در معرض دید شما قرار می‌دهند و می‌توانند باعث شکل‌گیری گفت‌وگوی دونفره بین شما و همسرتان شوند.

اگر می‌خواهد زندگی موفقی را در کنار همسرتان تجربه کنید، هرگز از با هم خندیدن غافل نشوید. یکی از مطالعات نشان می‌دهد که زوج‌هایی که تجربه‌های طنزآمیز خودشان را با همدیگر در میان می‌گذارند، کمتر از زوج‌های دیگر با تعارضات و اختلافات مواجه می‌شوند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *