طرز تهیه ناهار رژیمی ماهی سالمون با سس سویا

طرز تهیه ناهار رژیمی ماهی سالمون با سس سویا

طرز پخت ماهی سالمون با سس سویا

در مطلب زیر طرز تهیه یک غذای رژیمی بسیار خوشمزه و رژیمی را بذایتان قرار داده ایم این غذا بسیار خوشمزه می باشد امیدوارم که از تهیه ماهی سالمون با سس سویا لذت کافی را ببرید.

دستور آشپزی امروز ما به طرز تهیه «ماهی سالمون با سس سویا» اختصاص دارد که غذایی با کالری بسیار پایین و مناسب برای افرادی است که رژیم لاغری دارند. برای تهیه این غذا برای ۴ نفر به یک چهارم فنجان سس سویای کم سدیم، یک چهارم فنجان سرکه سفید، یک‌چهارم فنجان سرکه برنج یا بالزامیک،

۲ قاشق غذاخوری شکر، ۳ قاشق غذاخوری پیازچه خردشده، ۳ قاشق غذاخوری زنجبیل رنده‌شده، ۲۰۰ گرم فیله سالمون و یک عدد لیموی تازه و برش‌خورده نیاز داریم. برای آماده کردن این غذا هم کافی است که ابتدا سس سویا، سرکه‌ها، شکر، پیازچه و زنجبیل را باهم مخلوط کنید. این مخلوط را روی حرارت قرار دهید تا جوش بیاید.

سپس، آن را از روی حرارت بردارید و بعد از خنک شدن، فیله‌های سالمون را داخل سس بیندازید. ظرف سالمون‌های آغشته در سس را حداقل ۳۰ و حداکثر ۱۲۰ دقیقه داخل یخچال بگذارید. حالا فیله‌های طعم‌دار را داخل فر به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه تنوری کنید. بعد از سرو غذا، یک تکه لیمو کنار هر بشقاب بگذارید.

هر وعده از این غذا حاوی ارزش تغذیه‌ای زیر است: انرژی ۲۳۳ کیلوکالری پیاده‌روی برای سوزاندن کالری این غذا یک ساعت و ۲۲ دقیقه چربی ۱۰ گرم کلسترول ۹۰ میلی‌گرم کربوهیدرات ۱ گرم پروتئین ۳۲ گرم سدیم ۹۳ میلی‌گرم پتاسیم ۷۹۴ میلی‌گرم، معادل ۲۳ درصد سلنیوم ۸۴ درصد امگا۳ بالای ۸۰ درصد


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.