طرز تهیه همبرگر رژیمی همراه با سس سفید

طرز تهیه همبرگر رژیمی همراه با سس سفیدطرز تهیه همبرگر رژیمی با سس

در زیر طرز تهیه همبرگر رژیمی را برایتان قرار داده این این همبرگر کاملا سالم و در عین رژیمی میباشد و شما میتوانید در منزل این همبرگر بسیار عالی و خوشمزه را تهیه کنید. امیدوارم که لذت ببرید.

سالم ‌برگر

انواع‌ همبرگر، غذای محبوب جوان‌‌هاست، اما می‌توانید در خانه‌تان همبرگری بپزید که هم خوشمزه باشد هم سالم.

سس
احتمالا خودتان هم می‌دانید که سس سفیدی که به میزان زیاد روی همبرگرها ریخته می‌شود انتخاب چندان مناسبی نیست. سس سفید دارای روغن کانولا گزینه بهتری است، زیرا هم کالری و هم چربی کمتری دارد و هم دارای امگا۳ است که برای سلامت قلب، ماده‌ای مفید محسوب می‌شود.بهترین گزینه: آووکادو را در قطع‌های بسیار کوچک خرد و با فلفل و آب لیموترش تازه مخلوط کنید و از آن به عنوان یک سس خوشمزه و دوستدار سلامت استفاده کنید.

کاهو
کاهوپیچ سبزی خوبی است که می‌تواند احساس سیری را به شما بدهد اما گزینه بهتر کاهو سبز است که ویتامین‌های زیادی دارد. البته باید از سبزیجات تازه حتما استفاده کنید.بهترین گزینه: دکتر بتانی تایری، متخصص تغذیه در بیمارستان ون‌گالن در نیویورک می‌گوید: «اسفناج سبزی‌ای عالی برای استفاده در ساندویچ‌هاست، زیرا غنی از آنتی‌اکسیدان‌های مفید است.»

چیپس
خود چیپس به عنوان یکی از هله‌هوله‌های چاق‌کننده مطرح است، اضافه کردن آن به برگر هم عمل درستی نیست اگر می‌خواهید حتما از چیپس در برگرتان استفاده کنید حداقل انواع کم‌نمک و کم‌چربی آن را انتخاب کنید.بهترین گزینه: خیار  را به صورت قطعه‌های کوچک دربیاورید و به آن فلفل بزنید و استفاده کنید.

سس گوجه‌فرنگى
سس‌‌های قرمزرنگ گوجه‌فرنگی موجود در بازار (چه عادی و چه تند) بسیار پرنمک هستند اما بهتر است به جای این سس‌ها از گوجه‌فرنگی تازه استفاده کنید.بهترین گزینه: بهترین کار این است که در کنار گوجه‌فرنگی تازه از فلفل قرمز هم استفاده کنید که یک منبع غنی از ویتامین C است.

کالباس گوشت
از کالباس گوشت، برای خوشمزه‌ شدن در برخی برگرها استفاده می‌شود، اما بهتر است به جای کالباس گوشت از کالباس بوقلمون استفاده کنید.بهترین گزینه: بهترین کار این است که به جای کالباس، از سس سویا یا خود سویا استفاده کنید که هم کم‌کالری است، هم بسیار خوشمزه.

پنیر
روی هر برگری یک یا چند برش پنیر پیتزا گذاشته می‌شود تا نتیجه‌ای هوس‌برانگیز گرفته شود. اما این پنیرها بسیار پرکالری هستند، بهتر است تنها از یک برش پنیر، آن هم یک برش خیلی نازک استفاده کنید.بهترین گزینه: بهترین کار این است که از پنیرهای کم‌چرب کم‌کالری استفاده کنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *